Saturday, September 29, 2012

Complete look: Chic & Fabulous

Vandaag had ik een lunch in een hotel ter ere van de 85ste verjaardag van mijn oma. Voor deze gelegenheid wilde ik er stijlvol en toch ook een beetje feestelijk uitzien. De laatste tijd probeer ik nieuwe kleding te kopen, maar veel breng ik uiteindelijk weer terug, omdat het me eenmaal thuis niet meer bevalt. Iets nieuws aantrekken zat er nu dan ook niet in en daarom heb ik maar een outfit samengesteld met wat kledingstukken uit mijn kast. Kijk mee!

Ik wilde graag een rok of jurk aan en mijn keuze viel op mijn wat langere, flowy H&M-rok.

 
- Kanten vestje: C&A
- Zwart hemdje: H&M
- Rok: H&M
- Panty: Zeeman

Deze oorbellen heb ik vorig jaar in Engeland bij New Look gekocht. Ze zijn vrij zwaar, dus ondanks dat ik ze erg mooi vind, draag ik ze niet zo vaak als ik zou willen.

Op mijn nagels draag ik Sing: Hey, Dirty-Lilah van Catrice en om mijn arm draag ik een bedelarmbandje en een armbandje van Bijou Brigitte.

Mijn make-up:
Op mijn huid heb ik Vitalumière Aqua compact foundation van Chanel in de kleur Beige Rosé. Afgepoederd met matifying compact poeder van Sephora. Ook heb ik wat concealer onder mijn ogen (Dream Lumitouch highlighting concealer, Maybelline) en op plekjes (Stay All Day van Essence). Op mijn wangen heb ik cream blush van Inglot en Rose Quartz mineralize skinfinish van MAC. Natuurlijk ontbreekt mijn HEMA wenkbrauwgel niet. Op mijn lippen heb ik pro longwear lipglass Patience, please van MAC.
Op mijn ogen droeg ik een mix van oogschaduws uit het Naked 2 palet (Urban Decay) en een beetje Golden Rose terracotta oogschaduw nr. 113. Eyeliner pen van Catrice erbij en een zwart lijntje met oogpotlood op de waterlijn en een metallic grijs lijntje onder de onderste wimperrand, mascara en klaar! Het oogpotlood onder mijn oog en op de waterlijn is helaas al erg vervaagd op de foto's, die ik pas genomen heb toen ik weer thuis was...

Ik hoop dat jullie het leuk vonden eens een complete look met outfit en make-up te zien. Fijn weekend!

6 comments: