Thursday, August 16, 2012

NOTD: Mintkleurige nagellak Etos

Vandaag laat ik je mijn nails of the day (NOTD) zien. Ik ben geen fan van groene nagellak maar dit lieve minty pastelkleurtje van Etos is bijna geen groen meer te noemen en kan me zeker wel bekoren. Lees verder voor meer foto's van dit frisse kleurtje!

Op de kleur zelf heb ik niks aan te merken, want het is een perfecte, frisse, mintgroene kleur. Al houd ik meestal meer van opvallende kleurtjes of aparte topcoats, deze kleur zou zomaar eens een nieuwe favoriet van me kunnen worden.


In ochtendzonlicht:


Ik heb drie laagjes op en better than gel nails topsealer van Essence daarover heen. Het is jammer dat deze nagellak wat streperig lakt en niet zo goed dekt. Wel is die bij mij langhoudend, want ik heb hem hier al drie dagen op.

Heb jij al van die leuke mini-nagellakjes van Etos?

4 comments:

  1. Wat een mooi kleurtje! Alleen zou ik met zo'n klein potje en dus klein kwastje niet zo goed overweg kunnen ben ik bang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, de dop is best wel klein inderdaad, maar het kwastje zelf is net zo groot als bij andere nagellak, dus het is te doen.

      Delete
  2. Die kleur is heel mooi! Ik heb zelf van etos een roze, paarse en blauwe. Die zijn ook mooi, maar deze wik ik ook graag! ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. O leuk! Ik heb ook nog een lichtblauwe, witte en gele.

      Delete