Tuesday, August 28, 2012

Mijn favoriete zomerproducten

Deze zomer heb ik een aantal producten met veel plezier gebruikt. Ik kan ze daarom terecht favorieten noemen en in dit artikel laat ik ze aan jullie zien!

Go Blonder shampoo van John Frieda en Leave-in UV-protection spray van Charles Worthington:

De Go Blonder shampoo van John Frieda gebruik ik al meerdere zomers. Ik ben zelf niet heel blond, maar ik heb wel wat blonde highlights en met deze shampoo wordt mijn haar toch wel wat lichter. Hierdoor valt mijn uitgroei ook gelijk minder op. Daarnaast vind ik het een fijne shampoo die fris ruikt en mijn haar goed schoon wast.
De leave-in spray van Charles Worthington zorgt ervoor dat mijn haar doorkambaar is en tijdens een dagje strand niet verandert in een bos stro. Ook deze ruikt lekker.

Dreams Unlimited Sun Fresh eau de toilette van The Body Shop:
Dit is mijn ultieme zomergeur! Lastig te omschrijven, maar hij ruikt fris, fruitig en bloemig tegelijk. Het flesje vind ik ook al zo mooi.

Monoï de Tahiti tiaré olie van Yves Rocher:

Het flesje is al half op. Met deze bloemige olie behandel ik graag mijn huid na het douchen. Hij verzorgt goed, trekt snel in en hij laat een heerlijk bloemige geur achter die ultiem zomers is.

Golden Protect SPF20 van Garnier Ambre Solaire:
Deze anti-zonnebrandcrème is echt fijn! Hij verzorgt mijn huid goed, beschermt haar tegen de zon en hierin zit ook de monoï-geur die zo zomers is. Er zit ook een shimmer in deze crème. Dit is zowel een vloek als een zegen. Aan de ene kant is een glanzende huid heel mooi in de zon, maar aan de andere kant is het een nadeel dat je de shimmer overal terug vindt, zo ook op je kleding. Ach ja, zo erg is dat niet, want ik gooi mijn kleding na een dagje strand toch gelijk in de was. De crème:

Eenmaal uitgesmeerd zie je in zonlicht goed het glanseffect:

Binnenkort volgt er nog een artikel met mijn favoriete zomermake-up!

Wat zijn jouw favoriete zomerproducten?

10 comments:

  1. Dreams Unlimited Sun Fresh eau de toilette is ook mijn favoriete zomergeurtje.

    ReplyDelete
  2. Die eau de toilette van the body shop vind ik ook een heerlijk geurtje!

    ReplyDelete
  3. Mijn favoriete zomerproduct van deze zomer was (of is, I guess) d Or Sublime eau fraîche van Roger & Gallet. Heerlijk geurtje en een leuk extraatje: een subtiele gouden glans!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hm, dat product ken ik helemaal niet. Zal het eens opzoeken, want het klinkt zeker niet verkeerd!

      Delete
  4. Wat een heerlijke producten.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete