Wednesday, August 22, 2012

Lana del Rey voor H&M!

Lana del Rey; love her or hate her! Ik vind haar leuk; vooral haar stijl, maar ook haar muziek. Haar CD Born to Die heb ik al weer een paar maanden in mijn bezit en het is één van de weinige CD's die ik zo nu en dan helemaal afluister (lekker old skool een CD'tje opzetten). Hoe geweldig is het dat Lana nu in de nieuwste H&M campagne model staat?! De campagne is ook helemaal passend bij hoe de 26-jarige Lana zichzelf presenteert. Kijk mee!

Enkele foto's van de campagne:


Haar make-up is ook prachtig gedaan, kijk naar die killer eyeliner!



De kleding uit de campagne vind ik ook erg mooi: stijlvol en vrouwelijk. Deze herfstcollectie ga ik zeker in de winkel bewonderen!

Mijn favoriete Lana songs:


Million Dollar Man(Live!)


Van National Anthem is net de videoclip uit die bijna een mini-film van ruim 7 minuten is. Ik heb de "trailer" geplaatst die alleen het nummer zelf weergeeft en wat beelden uit de clip.

Regelmatig worden haar songs van YouTube verwijderd in verband met auteursrecht, dus hopelijk staan deze er nog op als je dit artikel leest.

Wat leuk is om te vermelden is dat de H&M-campagne geschoten is door Inez van Lamsweerde en Vinoodh Matadin, een Nederlands fotografenduo met internationale faam:
Bron afb.

Nog enkele toffe foto's van Lana (foto's via Google-afbeeldingen, niet van de H&M campagne):


Wat vind jij van Lana en de campagne?


Bronnen afb. H&M-campagne:
Lana for H&M 1 en Lana for H&M 2

4 comments:

  1. Heel erg gaaf! Ik vind haar heel mooi :)

    ReplyDelete
  2. Dit vind ik wel erg leuk. Ze is ook inderdaad een mooie vrouw. Ik vind de mint groene trui erg leuk.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. Heel leuke campagne.
    En haar muziek is zalig schoon, ik kan blijven luisteren naar dezelfde cd (ook lekker old skool hier)

    ReplyDelete
  4. Erg mooi, wel een beetje klassieke uitstraling maar erg stijlvol.
    :)

    ReplyDelete