Wednesday, August 15, 2012

Bestelling eyes lips face (e.l.f.)

Ineens had ik zin in een beautybestelling bij eyes lips face (e.l.f.).

Kijk mee naar mijn bestelling!

Ik bestelde verschillende kwasten:

Contour brush, €5,90. Dit schijnt een goede, mooie blending brush te zijn om kleuren mee te vervagen in de arcadeboog.

Ik ben geen grootverbruiker van foundation en toch bestelde ik de schuine foundationapplicator, omdat ik altijd benieuwd ben welke kwast foundation het mooist en meest natuurlijk aanbrengt.
Deze kost €4,00.

e.l.f. staat bekend om zijn 1 Euro producten, maar die van de iets duurdere Mineral en Studio lijn vind ik wel vaak van net wat betere kwaliteit (geen rare chemische geurtjes en zo). Toch bestelde ik ook wat 1 Euro-producten:

Dit is de 3-in-1 kwast. Hiervan heb ik er al eentje en deze is perfect voor het aanbrengen van blush en highlighter.


Oogschaduwkwast om kleuren te vervagen:
Hoe meer kwastjes om te vervagen, hoe beter!

Smudge brush:

Handig wanneer je oogschaduw als lijntje aanbrengt en dit een beetje wilt smudgen dus.

Oogschaduwkwastje:
Als make-upliefhebber kun je niet genoeg oogschaduwkwastjes hebben en uitproberen. Dat deze zo goedkoop is, is helemaal mooi meegenomen.

Ook bestelde ik een oogpotlood voor een heldere blik:


In deze compact schijnen de MAC oogschaduws te passen:

Aangezien ik nog steeds op zoek ben naar de perfecte concealer bestelde ik er gelijk maar een paar. Allereerst twee concealers voor een egale teint:

Dit is de kleur Rosy Beige.

Dit is de kleur Ivory.

Ook bestelde ik deze stick-concealer uit de Studio-lijn in de kleur Ivory:

Deze kost €4,00.

Uit de Studio-lijn bestelde ik ook een getinte dagcrème in de kleur Porcelain:
€4,00

Dan bestelde ik nog een lipbalsem met SPF8 in de kleur Blush:

Deze kost €4,00.

Mijn bestelling is al onderweg naar me! De verzendkosten zijn standaard €6,95 waardoor mijn totale bestelling op een waarde van €36,85 uit kwam.

Ken jij e.l.f. al? En welk product zou jij graag gereviewed zien?

Ps. meer e.l.f. zien?
- e.l.f.-bestelling (2009)
- e.l.f. oogschaduw en eyeliner pen
- Review: e.l.f. make-up


*Al het beeldmateriaal is afkomstig van de e.l.f.-website.

4 comments:

  1. Mooie producten heb je uitgekozen! Ik ben erg benieuws naar de concealers en de Lip Tint! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Binnenkort laat ik ze zien in een artikel!

      Delete
  2. Wat een leuke producten heb je besteld!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik ben er ook blij mee, dank je!

      Delete