Sunday, July 22, 2012

Shoplog week 29 met MAC, Essence en H&M

Jullie hadden nog een shoplog van me tegoed. Deze week heb ik weer leuke make-up geshopt en wat basic kleding bij H&M.

Van de make-up laat ik in deze post slechts een sneak peek zien, want komende week kunnen jullie hier aparte artikelen van verwachten.

Van de Heavenly Creature collectie van MAC kocht ik de Center of the Universe mineralize skinfinish en de Ring of Saturn blush. Wat zijn minerale producten toch altijd een plaatjes! Ook keek ik erg uit naar de Ready for Boarding collectie van Essence, want hierin zitten lip&cheek crèmes en multi-functionele producten blijven leuk. Ik heb dan ook beide lip&cheek crèmes uit de collectie gekocht (tip: ze gaan hard, dus wees er snel bij), de peel off base coat en een duo oogpotlood. Ik denk dat dit wel mijn beste make-up aankopen zijn van deze zomer. Budget en wat duurder, maar met alles ben ik heel blij!

Op donderdag ging ik even langs H&M voor wat basic hemdjes. Natuurlijk bleef het daar niet bij:
Behalve kleding kocht ik servetten met cupcakes. Ik heb eigenlijk nooit servetten, maar deze schattige, vrolijke kon ik voor slechts € 0,47 niet laten liggen... Ze lagen heel slim bij de kassa, dus die heb ik snel nog even mee afgerekend.

Ik kocht een beige en zwart hemdje. Dit soort hemdjes draag ik overal onder, dus ik kan er niet genoeg hebben. Eigenlijk wilde ik ook nog een witte, maar die was er niet meer in mijn maat.

Deze kosten € 4,95 per stuk.

Ook nam ik deze roze top mee in dezelfde maat als de hemdjes hierboven, maar helaas is deze wel erg strak, dus ik denk dat ik hem terug ga brengen.
Deze kost € 6,95.

Dan viel mijn oog ook nog op deze witte top met schattige knoopjes en kantbewerking aan de voorkant en ik ben dol op kant.

Deze kost €14,95.

Ook trok deze neonroze tuniek mijn aandacht.
Deze kost € 9,95. Pas thuis zag ik dat ik de verkeerde maat heb meegenomen (ik pas negen van de tien keer niet in de winkel) en hij valt dan ook enorm wijd. Ook is het jammer dat de stof wel heel dun is en daardoor doorschijnend. Je kunt deze dus alleen met een hemdje en legging eronder dragen.

Dan kocht ik nog dit zwarte jurkje voor € 14,95 en deze zit als gegoten!

Het model is heel mooi met een strak lijfje en uitlopende rok die aan de voorkant iets korter is dan aan de achterkant. Aan de achterkant zit een rits tot ongeveer halverwege de rug. Hij was er in nog meer kleuren/prints en wie weet haal ik er wel nog eentje.

Tja, geen heel bijzondere kleding, vooral basic, maar ik heb me ook nog een beetje te houden aan mijn project bewuster kleding shoppen (ahum, kuch).

Ik heb trouwens voor het eerst sinds vorig jaar november weer eens bij de online shop van H&M besteld. Ik was een beetje klaar met deze shop door gedoe met bestellingen, maar ik heb bikini's nodig, want ik heb al jaren geen nieuwe meer gekocht, en H&M heeft veel keuze en ik zag ook wat leuke in de sale. Voor nog geen € 65 (exclusief verzendkosten) heb ik 4 bikini's en een t-shirt bh gekocht. Nu duimen dat alles goed gaat met mijn bestelling...

Heb jij nog wat leuks geshopt deze week en wat vind je van mijn aankopen?

6 comments:

  1. Leuke spullen heb je gekocht! Ik heb alle lakken en de lip & cheek crèmes van de Ready For Boarding collectie gekocht. Ik vond het allemaal zo tof :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt. Ja die lakjes uit de collectie zijn ook niet verkeerd. Allemaal van die leuke kleurtjes! Met die lip&cheek crèmes ben ik heel blij en jij vast ook!

      Delete
  2. Leuke spulletjes heb je gekocht, die servetten zijn ook cute :) x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja ik vond die servetten gewoon ook te schattig om te laten liggen. Bedankt voor je reactie!

      Delete
  3. leuke aankopen! Dat zwarte jurkje is echt superr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Ik heb dat jurkje gisteren aan gehad en het valt heerlijk luchtig.

      Delete