Saturday, July 21, 2012

Outfit: Mint & Lace

Als het goed is wordt het de komende dagen beter weer, dus dan kunnen we eindelijk onze zomergarderobe weer eens erbij pakken. De outfit die ik jullie nu laat zien, had ik een tijdje terug aan. Het is een mooie outfit voor als het een beetje onbestemd weer is. Perfect voor het "tussenin"-weer dus! Ik draag hier mijn lichte, mintgroene broek van Zara met een kanten vestje erbij. Kijk snel verder hoe ik dit gecombineerd heb.


- Vestje: Monki (zie shoplog).
- Top: H&M.
- Broek: Zara (zie shoplog).
- Schoenen: Shoe outlet? (zie shoplog)
- Armband: H&M (zie shoplog).

Het vestje kun je ook open dragen:

Ooorbellen met een bling bling-effect. Ik weet niet meer waar ik ze gekocht heb helaas...


De veterlaarsjes (met rits!) hebben een redelijk hoge hak, maar lopen toch comfortabel door het goede profiel in de zool:

Wat vind je van de outfit? En wat draag jij als het geen zomers weer is?

Psst... Morgen een shoplog met daarin MAC Heavenly Creature aankopen, Essence Ready for Boarding en H&M!

12 comments:

  1. Mooie outfit Laura, it fits you! vooral je vestje van Monki vind ik erg mooi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ah, dank je! Ja dat kanten vestje is fijn!

      Delete
  2. Mooi! Ziet me er luchtig genoeg uit als de zon zich laat zien maar warm genoeg om in dit herfstweer (in juli...) het niet te koud te krijgen als het weer eens regent. Superfijn!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je wel! Ja, gelukkig hebben we nu eindelijk een paar dagen echt zomers weer he.

      Delete
  3. Hai,je hebt echt een leuk blog!
    ik heb ook een beautyblog, wil je die ook eens bekijken en me misschien volgen?
    xx

    ReplyDelete
  4. leuke outfit! en wat een leuke laarsjes:)

    ReplyDelete