Sunday, July 15, 2012

NOTD: Golden Pink

Nadat ik mijn nagels met mijn favoriete nagellak van deze zomer had gelakt, namelijk Bubblegum Pink van NYC, vond ik toch dat er nog wel iets speciaals mee kon. Ik keek in mijn stash en viste Tarnished Gold van China Glaze op. Dit leverde een zomerse combi op!

Kijk mee naar mijn nagels:





Ik vind Tarnished Gold erg mooi staan over donkere kleuren, maar dit effect vind ik ook wel wat hebben. Het geeft een zomers gevoel door de felle kleur onder het warme goud.

Tarnished Gold heb ik trouwens al eerder laten zien. Bekijk hier de post met Tarnished Gold over de donkerblauwe lak Hip Queens Wear Blue Jeans en hier vind je een post met Tarnished Gold over de metallic bruine kleur Robotica.

Wat vind jij van deze creatie en draag jij nog crackle lak of heb je nu wel genoeg van het crackle effect?

7 comments:

  1. heel leuk, de felle kleur wordt zo wat afgezwakt, maar ziet er zo erg chic uit!
    Groetjes Hennie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Ja dat effect vind ik ook wel mooi.

      Delete
  2. Je blog is echt leuk en ik volg m nu ook (: De nagellak is ook mooi!XX
    http://ll0vin.blogspot.nl/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt en leuk dat je me nu volgt!

      Delete
  3. Ziet er goed uit! De kleuren staan mooi samen!

    ReplyDelete
  4. super mooi zomers printje! Ik ben altijd al fan van de combinatie roz en goud

    ReplyDelete