Tuesday, June 5, 2012

Nails of the Day: Genius in the Bottle (Catrice)

In het avondlicht legde ik mijn nagels vast met daarop Genius in the Bottle van Catrice.

De kleur is heel apart; goud met een soort groen erdoor. Bijna duochrome, maar toch weer niet helemaal.

Ik heb drie laagjes van deze nagellak op. Hij droogt vrij snel dus meerdere laagjes lakken is zo gedaan. Ik heb geen topcoat gebruikt en dan gaat die bij de uiteindes van de nagels wel wat sneller slijten, maar verder houdt die goed.

Ik vind het een aparte kleur. Ik weet trouwens zeker dat die nog mooier staat bij een getinte huid!

Wat vind jij van deze nagellak?

5 comments:

  1. Ik vind het een apart lakje, heb hem zelf ook.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apart is die zeker, maar daarom niet minder leuk!

      Delete
  2. Oh wauw, hij is echt super mooi! Blijft deze nagellak lang zitten? En hoeveel kost het potje?

    Groetjes Arianne
    http://ariannebeautystuff.blogspot.nl/

    ReplyDelete
  3. ik heb ´m ook ik heb ´m nu op hij droogt lekker snel ik heb ´m van de kruitvat catrice nagellak 1+1 korting dus ik weet niet hoe duur die is sorry maar hij blijft wel lekker lang zitten xx

    ReplyDelete
  4. ik heb em ook.. vind et een geweldig lakje alleen hy is heel geveolig bij mij als je er 1 keer per ongeluk tegen aan stoot is gelijk je hele nagel verkl**t.. xoxo

    ReplyDelete