Saturday, May 26, 2012

Shoplog 24/5: Sephora en Monki

Afgelopen donderdag had ik sportdag van mijn werk. Na een kanotocht van 15 kilometer en een BBQ kon ik het niet laten om toch nog even een kijkje in de winkels te nemen. Mijn loon was namelijk net gestort en ja, dan is shoppen toch extra aantrekkelijk, niet?

Allereerst was ik bij Sephora. Daar kocht ik dit:

Het setje met de roze kwasten vind ik er zo schattig uitzien. Daarnaast zijn de kwasten heerlijk zacht. Dit setje kost €19,90 maar door de standaardkorting van 15% betaalde ik er €16,92 voor wat geen verkeerde prijs is voor kwalitatief goed make-up kwasten.

Ik ben wel nieuwsgierig naar de natuurlijke producten van Burt's Bees. Omdat mijn nagelriemen altijd wel droog zijn, maar de Lemony Flutter van Lush in een te grote hoeveelheid (die je nooit opkrijgt) in een potje zit, besloot ik nu de Lemon Butter Cuticle Creme van Burt's Bees te proberen. Hij ruikt in elk geval heerlijk naar citroen. Hij kost €7,99 voor 15 gram (ok, dat is in verhouding duurder dan die van Lush, maar als ik hem dan wel op krijg weer niet). Ook kocht ik een lip shimmer van Burt's Bees in de kleur Watermelon. Deze kost €7,95 maar doordat er nu een actie was van 50% korting op het tweede (goedkoopste) make-up product betaalde ik er slechts €3,98 voor.

Toen kwam ik langs Monki, die sinds twee maanden ook in Utrecht zit. Ik vind Monki een erg leuke winkel. Eerder kocht ik in het Amsterdamse filiaal al eens wat leuke kledinstukken (klik hier). Nu heb ik er echt een stapel kleding gekocht voor precies €125 bij elkaar:

Ze hadden een aanbieding dat wanneer je twee shirts/tops kocht, je de goedkoopste gratis kreeg. Dat is altijd leuk natuurlijk!

Ik heb de kleding per kledingstuk op mijn bed gefotografeerd. Helaas oogt het wat rommelig, sorry daarvoor.
Ik vind het patroontje zo leuk op dit hemdje en hij is transparant. Leuk met een andere, gekleurde top eronder, lijkt mij. Hij kost €15 maar door de actie heb ik hem gratis.

Veel shirts en tops zijn wijdvallend bij Monki. Ik houd er wel van, want het zit lekker luchtig en staat mooi bij strakkere broeken of rokjes. Dit is een wit t-shirt met zo'n soort wet look effect stofje. Natuurlijk draag ik hier wel een topje onder.

Deze kost €15.

Twee simpele basic shirts:

€8 per stuk, maar ik heb ze voor niks door de actie.

Ik twijfelde wel even over dit shirt, maar ik vind de poezenprint toch te schattig en kon hem daarom niet laten liggen. Het model van het shirt komt hier op de foto totaal niet tot zijn recht. Het is een lang (tot over mijn achterwerk) wijdvallend shirt. Het wordt ook maar in 1 maat (one size fits all) verkocht. Lijkt me leuk om met een (3/4) legging en zomerse sandaaltjes of pumps te combineren.
Dit shirt kost €20.

Een kanten vestje. Niet te warm en het kan over leuke topjes gedragen worden die je dan tenminste ook nog een beetje ziet. Perfect voor de zomer!

Het vestje kost €25 en zat ook in de actie waardoor ik drie combinaties had waarmee ik de goedkoopste gratis kreeg (maar dus niet dit vestje, maar hierdoor wel een top van €15).

Ik kocht ook een rok:
Het model heet Amelie en kost €30 (het is een mooi stofje met ook een onderrok erin en een ritsje aan de achterkant, dus begrijpelijk dat die wat duurder ist).

En flower power:

Ik wil al jaren een bloemenlegging, maar ik vind er maar geen met de juiste print. Nu ik deze broek zag, kon ik hem niet laten liggen (en het was ook nog eens de laatste in mijn maat). Wit topje erboven, zwarte of gekleurde pumps eronder en gaan! Hij kost €35.

Ik heb dus weer een lading zomerkleding erbij en nu moet ik echt hoognodig mijn kast eens opruimen.

Heb jij wel eens bij Monki geshopt en wat vind je van de door mij gekochte spulletjes en kleding?

8 comments:

  1. Wat een leuke kleding. Vooral dat vestje en die broek zijn geweldig. Plaats je outfitfoto's?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Ja, ik zal zeker proberen outfitposts te maken met sommige kleding.

      Delete
  2. Het kwastensetje is leuk en handig. Leuke items heb je geshopt.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. Leuke aankopen! Wat is dat shirt met dat poesje schattig!
    Liefs

    ReplyDelete