Friday, May 18, 2012

Oproep voor vermiste kat Knoet Knoet is weer thuis!

UPDATE 19 MEI: KNOET IS WEER THUIS!!! Hij bleek opgesloten te zitten in het reisbureau. Door posters zijn de medewerkers alert geworden en hebben ze haar baas kunnen bellen. Gelukkig maar!

Iedereen met een huisdier weet wel dat het één van de ergste dingen is die je kan overkomen als je huisdier ineens spoorloos is. Nu is een vriendin van mij sinds maandag haar katje kwijt. Hij is ineens weggebleven in de nacht van zondag op maandag en tot nu toe niet teruggekomen.

Ik wil jullie vragen naar Knoet uit te kijken. Ook als je niet in de omgeving van Bilthoven woont (waar ze vermist is geraakt). Ze kan net zo goed zijn meegelift met een auto/vrachtwagen, want het is een nieuwsgierig beestje. Lees verder voor meer info.

Ze staat op de website van Amivedi* met de volgende info:

Melding nummer:
751650

Vermist sinds:
14 mei 2012

Diersoort:
Kat

Roepnaam:
Knoet

Kleur:
WIT met ROOD

Leeftijd:
23 mnd

Geslacht:
poes

Gecastreerd:
gesteriliseerd

Chip/tatoeage/ring:
Chip

Signalement:
Witte kat met rood/bruine vlekken op de rug en kop en een rood/bruine staart.

Plaats:
Bilthoven (omgeving Kwinkelier)

Meldpunt Telefoonnummer:
088-0064677

Mail meldpunt:
Zeist/Driebergen
zeist@amivedi.com

Link naar Amivedi-pagina:
Knoet

Hopelijk wordt ze snel teruggevonden.

*AMIVEDI is de werknaam van de Stichting AMIVEDI, een landelijke vrijwilligersorganisatie die zorgt voor een kosteloze registratie van vermiste en gevonden huisdieren in Nederland.

9 comments:

  1. Oh hopelijk wordt ze snel gevonden.
    Mijn chow chow was eens in Maarssen weggelopen toen ik daar woonde en de volgende dag kreeg ik al telefoontjes van amivedi dat ze ergens gezien was, dan moet je er zelf op af natuurlijk maar binnen 24 uur na aanmelding van vermissing was ze weer terug.
    Ik hoop dat het bij jullie ook zo snel zal gaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wat fijn dat je jouw kat hebt teruggevonden zeg! Ja hoop dat Knoet ook snel weer terug is.

      Delete
    2. Hihi mijn chow chow was een hond ;-) (het ras)
      Ik ben blij dat knoet weer gevonden is!

      Delete
    3. Ow, ik dacht dat dat een dierennaam was, haha hilarisch. Ja ik weet niet zoveel van hondenrassen, al vind ik honden ook leuk dieren :D.

      Delete
  2. Wat vreselijk!
    Hopelijk word ze gauw terug gevonden.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ik hoop het ook, zeker voor m'n viendin natuurlijk die nu in onzekerheid zit en haar kat super mist...

      Delete
  3. Ik zal hem op mijn facebook delen voor je aangezien ik in zeist woon! Het is echt vreselijk om een beestje kwijt te zijn :(

    Is Knoet gechipt?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ow dank je wel! Dat waardeer ik zeer! Ja Knoet is gechipt (voor meer info moet ik even aan die vriendin van me vragen).

      Delete
  4. Hoi,

    Bedankt voor jullie medeleven!
    Knoet heeft sinds zondag opgesloten gezeten bij een reisbureau. De medewerkers zijn 3 nachten uit hun bed gebeld omdat het alarm af gegaan was. Vanmorgen zagen ze Knoet onder het bureau zitten, toen ze binnen kwamen heeft Knoet zich verstopt. Nadat ze mij gebeld hadden hebben we een poosje zitten zoeken. Ineens was ze heel hard aan het miauwen en kwam ze te voorschijn. Eenmaal thuis heeft ze gedronken, gegeten en heeeel lang geslapen. Knoet is wel wat afgevallen maar verder gaat het prima met haar.
    Laura bedankt dat je Knoet op je blog wilde zetten!!!
    Groetjes Martine

    ReplyDelete