Thursday, May 24, 2012

Nagellak: Iced Latte (Essence) + nail art

Ik houd meer van opvallende kleurtjes, glitters en aparte topcoats (crackle), maar ik vind dit nude lakje in de kleur Iced Latte uit de nude glam lijn van Essence toch wel erg mooi. Kijk mee!


Ik vind deze kleur vooral mooi, omdat die lichter is dan mijn huid en roze van ondertoon. Nudes met een bruine ondertoon vind ik mezelf namelijk echt niet staan.

Ik kon het niet laten om er toch weer wat aparts mee te doen. Ik wilde zwarte tips maken met een matzwarte tip painter:

Deze tip painter komt uit een eerdere limited collectie van Essence, maar ik geloof dat er ook eentje in het vaste assortiment zit (alleen is die niet mat).

Ik pakte echter ook mijn dotting tool erbij waardoor ik stipjes begon te zetten en dit eindigde in verschillende patroontjes op mijn nagels:
Nee, dit is geen perfecte nail art, maar gewoon een creatief probeersel. Eigenlijk zou ik het vaker moeten doen, zodat het na enige oefening allemaal wat strakker word. Misschien lak ik mijn nagels nog eens met Iced Latte en dan wel met alleen zwarte tips, want dat lijkt me wel een mooie combi.

Wat vind jij van nudekleurige nagellak?

11 comments:

  1. Ik hou niet zo van nude! Doe mij maar iets opvallends!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, dat kan. Dit is juist één van de weinige nudekleuren die ik mooi vind.

      Delete
  2. Hoeveel lakjes heb je van het lakje aangebracht? Hij dekt mooi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twee of drie? Ja stom, ben het vergeten te vermelden en inmiddels weet ik het niet meer. Ik denk drie...

      Delete
  3. leuke nagellak! hoe duur is die?
    http://mon-stylez.blogspot.com/
    X

    ReplyDelete
  4. Die heb ik ook! xD
    Ik doe er altij french manicure mee, is ook erg mooi!

    ReplyDelete