Friday, May 18, 2012

Geshopt: Vero Moda, accessoires en MAC

Deze week heb ik weer wat leuke en uiteenlopende items bij elkaar geshopt die ik jullie wil laten zien, want wie vindt shoplogs nou niet leuk? De buit:

Eerst het minst boeiende; nagellakremvoverpads van Kruidvat (€1,29). Ik was niet thuis en mijn nagellak (zwart met glitters) ging bladderen en als ik ergens niet tegen kan... Nu moest ik behoorlijk boenen om de nagellak er af te krijgen, maar het is wel gelukt en mijn nagels zijn niet uitgedroogd en zien er fris uit (en dat na zwarte lak). Ook kun je eindeloos met hetzelfde watje poetsen, omdat er genoeg remover op zit. Ik ga het nog even testen met gewone lakjes (dus geen glitters en al die moeilijk verwijderbare rommel) en als deze pads dan nog beter bevallen, koop ik hier misschien wel een grote pot van.


Bij MKM Design kocht ik deze twee kettingen voor slechts €1 per stuk:

Ik draag weinig kettingen en deze zijn best wel zwaar, maar vooral die rechter vind ik erg leuk en wil ik daarom echt gaan dragen. Deze heeft zulke leuke kleurtjes voor de zomer:

Bij Vero Moda kocht ik twee kledingstukken. Van de nieuwe collectie kocht ik deze bolero voor €16,95:

In de uitverkoop kocht ik een trui van de Love Collection (Only) voor €10:


Dit is een wat wijder, langer model met een soort vleermuismouwen (die strakker zitten richting de polsen). Ook zit er kant verwerkt in de trui, wat ik een erg leuk detail vind. Ik denk deze trui met een legging of strakke broek te combineren. De stof is lekker dun, dus als het zo fris blijft, kan ik hem nog prima dragen de komende tijd.

Bij HEMA kwam ik dit horloge tegen dat gelijk mijn aandacht trok:


Misschien wat plastic, maar ik vind de kleur geweldig voor de zomer. Hij kost slechts €10. Hij staat lekker lekker fris en zomers:


Ik vind het prettig dat het een heel plat horloge is. Dat draagt comfortabel (geen gedoe onder mouwen van bijvoorbeeld een jas of zo). Ook is die flexibel en licht waardoor ik hem amper voel zitten en dat vind ik wel zo prettig.

In de online shop van Douglas had ik dus een lipstick van MAC besteld:
In de online shop mag je zelf twee testers uitkiezen bij je bestelling. Ik had een geurtester Daisy van Marc Jacobs (lekker bloemig geurtje) en een scrub van Collistar gekozen. De lipstick die ik heb gekocht is een amplified creme lipstick in de kleur Reel Sexy uit de gelijknamige collectie. Hiervan volgt binnenkort een apart artikel, so stay tuned!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes? Heb je zelf nog wat leuks geshopt de afgelopen dagen?

6 comments:

  1. De bolero is echt mooi! echt iets wat ik ook zou kopen :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij is er ook nog in andere leuke kleurtjes waaronder roze, blauw en geel (allemaal met dat kleurverloop erin). Nu heb ik voor een heel neutraal kleurtje gekozen, maar wie weet koop ik er nog wel eentje.

      Delete
  2. Leuke shoplog, en die kleren van Vero Moda zijn super mooi!!

    Liefs
    http://fashionmefashionyou.blogspot.com/

    ReplyDelete