Tuesday, April 24, 2012

Review: Illuminating Blush HEMA

Een paar dagen geleden was ik in HEMA en toen ik even bij de make-up keek, zag ik daar een prachtige blush liggen die ik wel moest kopen:

Wauw, deze blush is toch echt een plaatje om te zien:

Ik had hem eigenlijk helemaal niet getest in de winkel, dus ik hoopte maar dat er ook wat kleur vanaf zou komen. Nou hij is zeker wel goed gepigmenteerd, kan ik je vertellen. Dit is een swatch van het middengedeelte:

Vervolgens pakte ik mijn blushkwast van Catrice om hem op mijn wangen aan te brengen. Ik haalde de kwast met een flinke veeg door de blush, maar hij bleek behoorlijk zacht en dus zat er veel te veel blush aan mijn kwast. Ondanks dat ik heb geprobeerd er wat vanaf te halen, heb ik hierdoor ook veel blush op mijn wang. Een lichte, losse veeg is dus vereist, omdat je anders veel te veel blush oppakt.

Echt een kleurtje dat wat warmte in mijn gezicht brengt. Ik ben blij verrast door deze blush; mooi design, goede pigmentatie, lekker betaalbaar... Wat wil je nog meer?

Wat wel jammer is, is dat er een overspray is gebruikt, maar ja dit doen merken als MAC zelfs, dus voor de prijs van de HEMA-blush is hier wel overheen te komen. De knalroze en perzikkleurige randjes verdwijnen dus na een paar keer volledig en de zalmroze kleur blijft over. Gelukkig is dit wel een heel mooie, warmroze, glanzende kleur.

De blush is te koop bij HEMA voor € 4,50.

16 comments:

  1. Ik heb hem pas ook zien liggen bij Hema, maar omdat er geen tester was durfde ik hem niet mee te nemen. Nu heb ik spijt, want hij is heel mooi!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he! Ik had hem ook maar op de gok meegenomen, maar gelukkig is die erg mooi, niet alleen qua design, maar ook qua kleur en pigmentatie!

      Delete
  2. Oh wow het is al echt een plaatje om naar te kijken, nooit verwacht van de hema (bloos).

    ReplyDelete
    Replies
    1. De HEMA komt soms echt ineens met leuke dingen op gebied van kleding en make-up. Altijd leuk als een winkel je weet te verrassen!

      Delete
  3. Het is echt een mooie blush. Ik ga van de week even kijken.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zeker de moeite is die! Heb je hem ook gekocht?

      Delete
  4. Lijkt me een fijne blush en wat een mooi kleurtje ook :)

    ReplyDelete
  5. Het is echt een hele mooie blush om te zien! Jammer van die overspray.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, hij is mooi he! Ja jammer van die overspray maar ook duurdere merken als MAC maken zich daar "schuldig" aan soms...

      Delete
  6. Replies
    1. Ja he! 't Is echt een zeer pretty blush!

      Delete
  7. Ik ga weer shoppen morgen!
    (dat is wat met jou blog ha ha krijg dan ook zin om alles te kopen)

    maar wat is een overspray????

    ReplyDelete
    Replies
    1. En, heb je hem al gekocht? Overspray is dat het bovenste laagje kleur erover heen gesprayed is in een heel dun laagje dat er dus snel af gaat. Geldt bij deze blush voor die knalroze en paychy kleuren op de patroontjes. Dan blijft alleen de zalmroze kleur over, maar die is wel heel mooi!

      Delete