Saturday, April 7, 2012

Nagellakcombi: 46Q + Time for Romance

We gaan deze lente massaal voor pastelkleuren, maar ik houd toch ook altijd nog van de kleur burgundy red, bordeaux rood, wijnrood of hoe je het maar noemen wilt. Ik bedoel in elk geval die donkere, paarsrode kleur. Op mijn computer vond ik nog foto's van een nagellakcombi die ik alweer een tijdje geleden maakte en die ik nog niet op mijn blog geplaatst heb. Ja er lag toen nog sneeuw... Ik heb de kleuren 46Q van Manhattan en Time for Romance van Essence gebruikt:

De combinatie van deze twee lakjes op mijn nagels:





Wat vind je van deze combi? En ga jij deze lente/zomer helemaal voor pastel of toch ook nog wel eens voor een donkere kleur ter afwisseling?

Ps. De foto's zijn op 4 februari gemaakt.

4 comments:

  1. Wat een mooie kleurtjes! Ik heb ook een kleurtje van de Kiko, ken je dat? Dat is ook echt het fijnste merk ever, heel budget maar hele mooie producten en prachtige nagellakjes!

    xoxo
    Eef en Lot

    Ps: misschien ben je ook wel nieuwschierig geworden naar onze website, kom gerust een kijkje nemen and maybe you wanna follow us?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Nee, ik heb nog helemaal geen make-up van Kiko maar ik heb wel van het merk gehoord.

      Delete