Thursday, March 29, 2012

Nagellak: Lavender Cupcake (NYC)

Pastelkleuren zijn het helemaal deze lente. Een heel mooi lavendelkleurig lakje vind ik Lavender Cupcake van New York Color (NYC).


In zonlicht komt elke kleur net weer wat warmer over (en zie je de ribbels in mijn nagels veel meer, maar een ridge filler vind ik teveel gedoe):
Deze nagellak dekt prima in twee laagjes. Bij mij hield die zonder topcoat ongeveer drie dagen voordat er chips in kwamen. NYC heeft nog meer leuke kleurtjes nagellak waaronder een mintgroene, en aangezien deze al goed beviel, koop ik er misschien nog wel eentje.

De nagellak is te koop bij Kruidvat en kost €2,99.

Wat vind jij van dit kleurtje en heb jij wel eens nagellak van NYC geprobeerd?

4 comments:

  1. Heb hem ook net op vind hem heel leuk.

    ReplyDelete
  2. Ik vind de kleur wel mooi maar inderdaad de lijntjes in je nagels minder. Dekt hij dan toch niet genoeg?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hij dekt qua kleur wel goed, maar ja, ribbels blijf je dus zien. Nu heb ik die wel heel erg in mijn nagels, dus daarvoor zou ik beter een ridge filler kunnen gebruiken (alleen vind ik dat teveel werk). Het kleurtje is wel heel leuk he!

      Delete