Monday, March 5, 2012

Mini shoplog: Sephora, The Body Shop en De Tuinen

Gisteren was het koopzondag in Utrecht en ik ging nog even snel tegen sluitingstijd de stad in om wat spulletjes te halen. Ik wilde langs Sephora, The Body Shop en De Tuinen en dat is gelukt. Benieuwd wat er in het tasje zit, lees dan verder!


Allereerst ging ik naar Sephora. Daar kocht ik twee producten:
Moisturizing Night Cream van Yes to Carrots (die behoort tot mijn re-buys) en Lip Insurance van Too Faced.

De nachtcreme ken ik al maar ik ben erg benieuwd naar de Lip Insurance die als een primer voor je lippen werkt voordat je lipstick aanbrengt. Net zoals oogschaduwbasis voor het langer en beter behouden van je oogschaduw werkt dit dus voor lipproducten als het goed is.

Bij The Body Shop kocht ik ook een lipproduct:


Dit is de zogeheten lipscuff; een soort lipbalm met scrubdeeltjes erin. Tja nu ik zo'n opvallende lipstick heb als de Viva Glam Nicki wil ik wel wat extra aandacht aan mijn lippen besteden.

Als laatste kocht ik bij De Tuinen nog een product met Aloë Vera:
Eigenlijk wilde ik Aloë Vera gel (99%) in een potje van 15 ml. kopen, maar die was uitverkocht. Ik gebruik Aloë Vera graag na het ontharen van mijn bikinilijn. Sinds ik dat doe heb ik geen last meer van ingegroeide haartjes. Goed, de gel in het kleinste potje was dus op (en ik wilde geen groter potje kopen omdat het maar 6 maanden goed blijft en ik er echt maar heel weinig van nodig heb), maar toen viel mijn oog op deze scheergel met 70% Aloë Vera. Het is me alleen niet precies duidelijk hoe deze gebruikt dient te worden. Ja tijdens het scheren dus, maar ik scheer altijd onder de douche en ik weet niet hoe deze gel met water mengt. Nou ja, daar kom ik dus binnenkort wel achter!

De bonnetjes:

- Yes to Carrots Night Cream, Sephora: € 12,95.
- Lip Insurance Too Faced, Sephora: € 20,00.
Op de make-up en de gezichtsverzorging wordt nu bij Sephora 25% korting gegeven dus uiteindelijk was ik door € 8,24 korting in totaal, € 24,71 kwijt voor beide producten.
- Lipscuff, The Body Shop: € 9,00.
- Aloë Vera scheergel, De Tuinen: € 3,74 (50% korting op dit product).

Naar welk product ben jij vooral benieuwd?

4 comments:

  1. Ohh ik ben heel erg benieuwd naar die scheergel! Lijkt me lekker verzorgend.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, ik heb hem nu een paar keer gebruikt en hij is fijn! Ook prima onder de douche te gebruiken.

      Delete
  2. Wat heb je leuke dingen gekocht.
    Liefs, xx

    ReplyDelete