Wednesday, March 14, 2012

500ste artikel + bijna jarig = mini winactie!!!

Dit artikel is het 500ste artikel op mijn blog. Yay! Daarnaast ben ik aanstaande zaterdag jarig. Deze twee dingen vond ik reden genoeg voor een mini-winactie.

Wat kun je winnen:

1ste prijs
Bourjois make-up setje

4D Lipgloss in de kleur Rosé Metallisé en een blush in de kleur Lilas D'or.

2de prijs
Crackle nagellak
Twee crackle nagellakjes van het merk b. pretty in de kleuren dark night en strong berry.

Natuurlijk zijn dit nieuwe, ongebruikte producten. Ik had ze gekocht tijdens mijn laatste vakantie in Oostenrijk met in mijn achterhoofd al dat ik ze zou gebruiken voor een winactie.

Wat moet je doen?
1. Volg mijn blog via Google Friend Connect en/of op Bloglovin'.
2. Like dit artikel op Bloglovin' via de button onderaan het artikel.
3. Laat een reactie achter met je naam in het daarvoor bestemde hokje. Geen account? Kies dan 'Naam/URL' bij 'reageren als' (of zet je naam desnoods in de reactie).
4. Hoe oud/jong ;-) word ik aanstaande zaterdag op mijn verjaardag? Laat mijn nieuwe leeftijd weten in je reactie!

Sluitingsdatum
Meedoen kan tot zaterdagmiddag 17 maart 2012, 12.00 uur.

De winactie is open voor personen die in Nederland of België wonen. Aanstaande maandag kies ik de winnaars. De personen die mijn leeftijd juist schatten maken allereerst kans. Als meerdere mensen de juiste leeftijd schatten, ga ik loten. Als niemand de juiste leeftijd schat, gaat de prijs naar de persoon die de meest in de buurt komende leeftijd schat (en als dat er meer zijn, wordt er weer geloot etc.). Mensen die mij in real life kennen, zijn uitgesloten van deelname (sorry!).

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen!!!

8 comments:

  1. Ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin en heb geliked.
    Ik gok dat je 28 jaar wordt?

    ReplyDelete
  2. 26 hihi^^ ik doe graag mee! ik heb geliked xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wel even je naam achterlaten, anders kan ik je niet laten meedoen... Thanks!

      Delete
  3. Ik heb het artikel geliked en ik volg je al :)
    Leeftijd schatten, mm, best lastig.
    Ik gok dat je 30 wordt?
    Fijne verjaardag!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wel even je naam achterlaten, anders kan ik je niet laten meedoen... Thanks!

      Delete
  4. ik doe ook graag mee! Ik gok dat je eummm 29 wordt?
    In ieder geval een fijne verjaardag toegewenst!

    ReplyDelete
  5. ALvast een fijne verjaardag!
    Ik doe graag mee.
    Ik volg je op bloglovin en ik heb dit artikel geliked.
    Ik denk dat je 30 wordt.

    ReplyDelete