Thursday, February 16, 2012

Outfit + Face of the Day: Casual Cherry

Vandaag droeg ik dit shirt van H&M. Hoe ik het gecombineerd heb, laat ik jullie in dit artikel zien!

De foto's van mijn outfit zijn met de zelfontspanner gemaakt. Ik had een beetje ingezoomd en hierdoor zijn ze net niet helemaal scherp, maar toch is nog goed te zien wat ik draag.

- Shirt: H&M.
- Vestje: HEMA.
- Jeans: H&M.
- Laarsjes: VanHaren.

De vrolijke kleuren van de kersen op het shirt heb ik laten terugkomen in mijn lipstick, blush en oorbellen. De foto's zijn pas om 22.00 uur 's avonds genomen, dus vandaar mijn wat vermoeide blik...

Ik heb oogschaduw uit het Berlin palet van Catrice aangebracht, oogpotloden van Bourjois gebruikt (die ik in Oostenrijk had gekocht), op mijn wimpers heb ik de Fat Cat lashes mascara van MeMeMe, op mijn gezicht draag ik Blemish Balm van 17 (uit de Engelse Boots), op mijn wangen heb ik My Highland Honey blush van MAC (Tartan Tale collectie 2010) en op mijn lippen draag ik een nieuwe lipstick uit de Caresse-lijn van L'Oreal in de kleur Cheeky Magenta.

Mijn oogmake-up van dichtbij. De foto is zonder flits in lamplicht gemaakt, dus de kleuren zijn in het echt wel wat frisser:


De oorbellen draag ik niet vaak, maar ze kleuren erg leuk bij de oranje kers op het shirt:
Volgens mij heb ik deze eens bij Six of Bijou Brigitte gekocht, maar het is al lang geleden, dus ik weet het niet meer precies.

Het is een simpele, casual outfit. Door de kleuraccenten vond ik het toch wel wat vrolijks hebben. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

4 comments: