Tuesday, February 28, 2012

Nagellak: Guchi Muchi Puchi + Hot Pants

Toen ik op verschillende blogs las dat nagellak van het merk Essie vanaf maart/april in Etos en DA verkocht gaat worden, moest ik denken aan de nagellak die ik zelf van dit merk heb. Deze heb ik allemaal bij Amerikaanse webshops besteld, maar nu wordt de nagellak (wel in een aangepaste versie qua lak) dus binnenkort in de Nederlandse drogist verkocht! Ik besloot mijn nagels te lakken met Guchi Muchi Puchi van Essie als basis en daarover Hot Pants van Hard Candy (in Amerika gekocht).

Dit is het resultaat:



Ik draag hier twee laagjes van Guchi Muchi Puchi, een laagje van Hot Pants en daarover heb ik nog de minute quick-finish van Mavala aangebracht als top coat. Deze combi vind ik echt zeer girly&cute!

Wat vind jij van deze combi en heb jij al nagellak van Essie?

11 comments:

  1. Ik heb nog geen nagellak van essie, ben het wel van plan om te kopen, mooie combi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Ja ik ben ook wel benieuwd naar de Essie lakjes die binnenkort bij Etos/DA verkocht gaan worden!

      Delete
  2. Oh wat leuk gedaan!
    Wij hebben hier in Chili echt heel erg veel essie, en ik dus in mijn collectie ook (al mis ik zelf wel catrice en essence :(..., maar op zo'n idee was ik eigenlijk nooit gekomen (bloos).
    Groetjes Petra

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dank je! Ow wat leuk dat je daar heel makkelijk aan Essie kunt komen! :)

      Delete
  3. Echt een leuke combinatie. Het Essie lakje is zo zacht en lief.
    Liefs, xx

    ReplyDelete
  4. Ik was vandaag in het Kruidvat in Antwerpen en daar stond (nog een leeg) rek van Essie, met echt bijna ALLE kleurtjes. Die gaan ze volgens mij binnenkort aanvullen zodat het tegen April in het Kruidvat ligt, weet wel niet of dit bij alle Kruidvats is. Ik heb 2 Essie nagellakken; better together en Fiji. Fiji is mijn favoriet

    ReplyDelete