Saturday, February 4, 2012

Essence & Catrice 50% korting haul

Laatst was ik in Kruidvat en ik zag leuke make-up van Catrice en Essence met 50% korting, omdat deze producten uit het assortiment verdwijnen. De nagellak heb ik maar overgeslagen, maar drie oogschaduws, een oogpotlood en een leuke pincet kon ik niet laten liggen.

Ik kocht drie oogschaduws:

Van Catrice kocht ik Swimming with Dolphins (bovenaan) en van Essence Let's do the Moonwalk en Trip to Venus. Leuke namen trouwens! Deze oogschaduws waren nu met korting slechts € 1,40 per stuk.

Ook zag ik nog een leuk metallic oogpotlood en een epileerpincet.
Ik ben helemaal weg van mijn metallic eyeliner van Bourjois die ik in Oostenrijk kocht. Die gebruik ik dagelijks. Deze is echter heel zacht. Wel fijn met aanbrengen, maar hierdoor gaat die ook snel op. Daarom wilde ik wel een tweede metallic eyeliner erbij en nu heb ik dus deze van Essence. Ik houd van dat metallic effect: Zwart met een zilveren shimmer erdoor. Ik heb de kleur Black Knight gekocht, maar ze hebben nog meer kleuren. Deze kost nu slecht € 0,65.

De (het? volgens woordenboek kan het allebei) pincet kon ik ook niet laten liggen. Het design op de pincet zelf is zo leuk! Ik heb er dan wel meerdere, maar vaak neem ik ze ook mee in mijn tas, dus eentje extra kan geen kwaad. Met korting kocht ik deze pincet voor € 1,00.

Swatches van de oogschaduws en het oogpotlood:


In zonlicht:
Van links naar rechts: Swimming with Dolphins (Catrice), Let's do the Moonwalk (Essence), Trip to Venus (Essence) en Black Knight metallic eye pencil (Essence). Ik heb de swatches aangebracht over een basis: NYX jumbo pencil Milk. Hierdoor worden de kleuren een stuk intenser, want anders zijn ze wel wat licht. Vooral Swimming with Dolphins verraste me. Deze kleur lijkt in de verpakking lichtgrijs, maar in het gebruik zie je een zweem lila erdoor heen. Erg mooi!

Bij elkaar hebben deze leuke producten me dus maar € 5,85 gekocht. Zeker de moeite dus! Je herkent de korting in het schap bij de naambordjes van de producten (wel goed opletten!) waarop gedrukt staat bij welke kleuren er 50% korting wordt gegeven.

Ga jij nog Catrice en Essence shoppen met 50% korting?

Fijn weekend!

6 comments:

  1. Ik heb niks gekocht, heb me goed ingehouden. Je hebt nog wel even leuke items kunnen scoren.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja he, dank je! Wat goed dat je je hebt weten in te houden. Ik alleen met nagellak, voor zolang als het duurt, haha.

      Delete
  2. Aaaaah! Jammer dat ik niet het stadje hier ben ingegaan:(. Anders had ik zekerrr wat gehaald :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Misschien een ander keertje? Ik denk dat deze actie wel wat langer duurt.

      Delete
  3. Die baked eyeshadows zijn erg mooi! Bij ons zijn die er helaas niet :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ow, dat is jammer dat die er niet zijn... Ze zijn inderdaad heel leuk!

      Delete