Monday, January 16, 2012

NOTD: Walk on Air (Hidden World collectie, Catrice)

Uit de Hidden World limited collectie van Catrice die nu in de winkels ligt, kocht ik een nagellak: Walk on Air. Dit is een zachtroze kleurtje met een perzikkleurige ondertoon. Ook zit er wat shimmer door de lak.

Ik vind deze nagellak lastig lakken. Hij is vrij dik, maar toch niet snel dekkend. Je krijgt er snel strepen mee op je nagels, dat is jammer. Op de swatches hieronder heb ik drie laagjes opgedaan zonder base- of topcoat:

Op de foto hierboven zie je de shimmer in het flesje. Op de nagels is daar weinig van terug te zien.


Ik vind hem dus niet zo prettig lakken, maar ik vind het wel een mooi neutraal kleurtje dat het ook zeker in de lente goed zal doen. De nagellak kost €2,49.

Vorige week was ik trouwens op vakantie. Ik ben gisteravond laat thuisgekomen. Gelukkig had ik wel wat artikelen vooruit gemaakt en ingepland, waardoor er toch wat op de site is geplaatst. Zoals je al aan de bovenste foto kunt zien en op die hieronder, was ik in een land met sneeuw. Raadt eens waar ik was?

5 comments:

  1. Jammer dat het lakje niet zo goed dekt. Het is zo op het eerste gezicht wel een mooi kleurtje :)

    ReplyDelete
  2. @Joany: Ja he, vind het kleurtje zelf ook mooi, maar de dekking had wel wat beter gekund. Je reactie was trouwens eerst in mijn spam-inbox beland. Heel vreemd, want er zit geen spam in je reactie, maar dan weet je dus waarom het wat langer heeft geduurd voordat die zichtbaar was.

    @Nyria (beautyforgirls): Dank je!

    ReplyDelete
  3. Deze heb ik ook! Ik vind het ook jammer dat hij niet zo super fijn lakt, maar wat een prachtig kleurtje!

    ReplyDelete