Sunday, January 29, 2012

NOTD: Beautiful Girl (Sinful Colours)

Deze week ben ik niet erg actief geweest op mijn blog. Ik heb vijf dagen gewerkt, had enkele avonden afspraken en gisteren ben ik naar Body Worlds geweest, een heel indrukwekkende tentoonstelling. Vandaag heb ik een rustig dagje, zodat ik ook eindelijk weer eens lekker aan mijn blog kan werken.

Allereerst laat ik jullie zien welke nagellak ik nu draag, een nails of the day (NOTD) dus. Ik heb Beautiful Girl van Sinful Colors op, een girly roze lakje:


De kerstversiering is al weer een tijdje mijn huis uit, maar die gezellige lichtjes die je op de achtergrond ziet hierboven, heb ik nog wel even laten hangen.

Dit soort vrolijke, creamy kleurtjes maken me echt blij! Nadeel is wel dat deze van Sinful Colors drie laagjes nodig heeft om mooi dekkend te zijn. Ik draag er INM out of the Door topcoat overheen.

Straks nog een face of the day!

Ps. In het vorige artikel vertelde ik dat ik geen nagellak meer wil kopen dit jaar en dat ik jullie wel nails of the days wil laten zien met nagellak die ik op dat moment draag, al heeft die al wel eens eerder op mijn site gestaan (net zoals deze dus). Soms zijn swatches toch beter/anders en is het leuk als een nagellak weer eens onder de aandacht wordt gebracht. Als jullie liever geen nails of the day zien met nagellak die ooit al op mijn site voorbij is gekomen, laat het me dan weten.

8 comments:

  1. Heel mooi kleurtje! Jammer van de dekking, maar op zich is het kleurtje mooi genoeg om het niet zo'n probleem te vinden een laagje extra aan te brengen :)

    ReplyDelete
  2. Echt een prachtig kleurtje, opzich vind ik de dekking zo slecht nog niet.
    Liefs, xx

    ReplyDelete
  3. Mooie perfecte roze kleur :). Waar kan je dat merk kopen?

    ReplyDelete
  4. @Kelly: Ja he! Dank je!

    @Vera: Bedankt! Ja, je hebt gelijk dat het kleurtje dat extra laagje wel waard is!

    @Deb: Ja he! Thanks!

    @Nail-Gloss: Vind ik ook! Dank je!

    @Nyria (beautyforgirls): Dank je! Ja, nu met 3 laagjes dekt die heel goed, maar met 2 is die nog wat streperig.

    @Sharona: Ja he! Thanks! Ik heb hem op de Canarische eilanden gekocht, maar online is die o.a. te bestellen bij CherryCulture.com voor $2,50.

    ReplyDelete
  5. Oh prachtig kleurtje, daar word je toch helemaal vrolijk van?!

    ReplyDelete