Thursday, January 26, 2012

Nagellak: Save Me - OPI (Nicki Minaj collectie)

Van de Nicki Minaj-collectie van OPI kocht ik dit ultieme special effect glitterlakje met de naam Save Me:

Hierboven heb ik drie laagjes op. Uiteindelijk heb ik vier laagjes op gedaan, zoals te zien is op de swatches hieronder. Het lakje geeft afhankelijk van het licht verschillende effecten door de zilveren glitters en holografische "streepjes" (die in een transparante basis zitten).

Wow, wat een effect he! Alsof er vuurwerk (of bliksem) op mijn nagels en in het flesje zit. Hij lijkt me ook heel gaaf over een andere, donkere lak heen! Dat ga ik binnenkort eens proberen. Een topcoat is trouwens wel aan te raden, want anders voelen die streepjes wat vervelend aan, omdat soms uiteindes ervan boven de lak blijven uit steken.

Ik heb verder niet veel met Nicki Minaj, maar ze is natuurlijk wel een kleurrijke persoon waardoor make-up (MAC Viva Glam!) en nagellakcollecties met haar als inspiratie wel mijn aandacht trekken omdat er dan echt opvallende, felgekleurde eye catchers van producten in zitten.

Ik heb Save Me bij parfumerie MOOI gekocht voor 13,95 Euro. OPI nagellak is ook verkrijgbaar bij Sephora.

Dan nog iets... Ik heb mezelf per direct een nagellak no-buy opgelegd voor de rest van het jaar. Ik telde pas namelijk al mijn gekleurde nagellak na (en glitternagellak + crackle lakjes) en ik kom op 99 (terwijl ik dacht er zo'n 75 te hebben)! Dit is voor mij wel even de limit. Elk lakje dat ik heb, is ooit wel eens voorbij gekomen op mijn site. Nu een vraag aan jullie: Willen jullie toch nog nails of the day-artikelen zien van de nagellak die ik draag al zijn de lakjes ooit al een keer voorbij gekomen op mijn site? Of alleen als ik een bepaalde combi of nail art (doe ik bijna nooit) maak? Laat het me weten bij de reacties!

4 comments:

  1. Wat een gaaf lakje. Ik vind het wel leuk om te zien welke je draagt.
    Liefs, xx

    ReplyDelete
  2. Heel gaaf maar lijkt me een pain in the ass om er af te halen :d

    ReplyDelete
  3. @Nyria (beautyforgirls): Dank je!

    @Tessa: Ja, was inderdaad een rotklus om er weer af te krijgen, haha!

    ReplyDelete
  4. Wat een gaaf effect, heel leuk dat nagellakje!

    ReplyDelete