Friday, January 6, 2012

Look: Barbie Pink

Meestal kies ik bij mijn dagelijkse looks voor zwaarder opgemaakte ogen met daarbij een rustige kleur lipstick, maar voor oud&nieuw had ik zin om eens een felle lipkleur te dragen. Bovenstaande producten heb ik allemaal gebruikt. Helaas had ik van oud&nieuw zelf geen foto's dus heb ik deze look afgelopen maandag opnieuw gemaakt en gedragen. Toen heb ik wel foto's genomen.

Ogen:

Met de mascara heb ik mijn wimpers een beetje opzij en naar de buitenste hoek getrokken. Dit zorgt voor een open oogopslag.

Lippen:
Ik heb lipliner nummer 18 van HEMA gebruikt en soft matte lipcream in de kleur Addis Ababa van NYX.

Full Face:



De foto's hierboven zijn alledrie met flits gemaakt. Die hieronder is zonder flits bij daglicht gemaakt.


Gebruikte oogmake-up:


Gezichtsmake-up:

Make-up lippen en wangen:


Als je vragen hebt over de producten of hoe ik ze heb gebruikt, stel ze me dan gerust bij de reacties.
Draag jij wel eens een felle, opvallende lipkleur?

6 comments:

  1. Leuk! Ja dat doe ik heel soms, maar mijn lippen zijn vaak erg droog en dan staat dat niet mooi

    ReplyDelete
  2. Wat een mooie en frisse look. De eyeliner heb je weer heel strak aangebracht! Ik draag zelf af en toe een felle lipkleur maar dan is de rest van mijn make-up rustig, vaak in combinatie met alleen eyeliner en mascara.

    ReplyDelete
  3. Ik vind 'm vooral heel erg onopvallend en niet perse fris. Ik vind de ogen erg mooi maar de lipkleur valt niet zo heel erg op. Het is niet echt een barbielook, zoals ik me die voorstel.

    ReplyDelete
  4. Mooie look et is wat in de richting van mijn stijl :D

    ReplyDelete
  5. @Tessa: Dank je! Ja mijn lippen zijn ook vaak droog en zeker met zo'n matte, felle lipkleur vallen velletjes wel snel op helaas...

    @Joany: Dank je wel :D!

    @Deb: Thanks girl! Gel eyeliner breng ik altijd aan met zo'n schuin gesneden kwastje en dat werkt voor mij het makkelijkst van alle eyeliner soorten.

    @Isabel: Voor de naam die ik aan de look heb gegeven, heb ik me vooral laten inspireren door het barbieroze kleurtje van de lipcream en de blush. Voor mij is dit wel echt een heel opvallende lipkleur (alleen knalrood valt misschien nog meer op?).

    @LittlePrincezz: Dank je wel ;). Leuk dat je de stijl een beetje herkent!

    ReplyDelete