Thursday, January 19, 2012

Inhoud make-uptasje vakantie

Vorige week was ik op wintersportvakantie in Oostenrijk. We zaten in het dorpje Weißbach en daar vandaan hebben we geskied op de pistes bij Lofer, Maria Alm en Saalbach-Hinterglemm. Veel sneeuw, heel veel sneeuw! Het was zeker een geslaagde week waarin ik, ondanks de fysieke inspanning, lekker tot rust ben gekomen. Helaas bestaat deze week gelijk weer uit werken en de dagelijkse dingen, maar ja, dat is nu eenmaal zo.

Ook al was ik niet van plan om met veel make-up op te gaan skiën, ik heb toch weer behoorlijk wat make-up weten mee te slepen naar mijn vakantiebestemming:
Hierboven zie je alles bij elkaar. Ik zal de producten even per categorie laten zien.

De kwasten:
Zonder goede kwasten, valt er weinig te beginnen!

Gezichtsproducten:
Al na een paar dagen droeg ik helemaal geen BB Cream of poeder meer en alleen nog maar dagcreme (die hier niet bij staat, want dat is onderdeel van mijn verzorging) en wat concealer. Lekker fris voor mijn gezicht!

Lipproducten:
Nicely Nude van e.l.f., #122 van Inglot en #07 van de Kate Moss lipsticks van Rimmel. Daaronder mijn favoriete lipgloss Brighton Beach Peach van NYC en een lipgloss uit de Jip&Janneke-lijn van HEMA.

Blushes:
Daft Pink van MAC (uit een oude tijdelijke collectie uit 2009) en mijn favoriete cream blush Flush van Topshop. Die laatste droeg ik overdag zelfs tijdens het skien. Deze hield prima in de barre weersomstandigheden, combineert goed met alleen dagcreme eronder en oogt ook zeer natuurlijk.

Oogschaduws:
Linksboven Yes I Wood van Catrice (Hidden World LE), daarnaast Sitting on a Volcano (Catrice), Preppy Look (#41) van Sephora, een trio van Inglot en Satin Taupe van MAC. Vooral Sitting on a Volcano en Satin Taupe heb ik veel gebruikt.

Oogproducten:
Ik had zowel een waterproof mascara mee voor overdag (die blauwe van NYC, review volgt) als gewone mascara voor 's avonds. De eyeliner helemaal rechts heb ik als enige product helemaal niet gebruikt.

Nagellak:
Ik had besloten om een week geen nagellak te dragen. Deze had ik voor de zekerheid meegenomen, maar ik heb hem niet gebruikt.

Ik heb ook nog make-up gekocht in Oostenrijk. O ja, ik kon het weer niet laten. In een volgend artikel laat ik jullie mijn aankoopjes zien.

Zelf vind ik het best veel als ik het zo bij elkaar zie, maar ik heb toch alles wel minimaal een keer gebruikt, behalve de vloeibare eyeliner en nagellak. Vind jij dat ik veel of weinig make-up heb meegenomen en welk make-upproduct mag er bij jou zeker niet ontbreken als je op vakantie gaat?

Ps. Hebben jullie ook problemen met de links op mijn website? Ik wel, daarom heb ik ook de 'Lees verder' knop weggelaten, maar ik weet niet wat ik hier aan kan doen. Heeft iemand advies?

4 comments:

  1. Zo, je sleept aardig wat mee. Wel fijne spulletjes lijkt me. Ik heb eigenlijk nog niets gemerkt aan de links op je site :)

    ReplyDelete
  2. Je neemt aardig wat mee, maar wel hele fijne producten.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. dat is inderdaad wel veel, maar het lijken me super leuke producten xx

    ReplyDelete
  4. @Joany: Ja, zo is het best wat en toch heb ik vrijwel alles gebruikt.

    @Nyria (beautyforgirls): Ik heb ze ook bijna allemaal gebruikt!

    @Laura: Inderdaad, dank je!

    ReplyDelete