Tuesday, January 31, 2012

Het goede, luie leven van mijn kat Tom

Mijn lieve kat Tom heb ik alweer bijna een jaar in huis. Op 17 maart vorig jaar, mijn verjaardag, haalde ik hem op 10-jarige leeftijd uit het asiel. Inmiddels is hij 11. Toen zag hij er best een beetje als een scharminkeltje uit (zie dit artikel). Inmiddels ziet hij er gezonder uit en hij heeft het volgens mij enorm naar zijn zin bij mij. Hij is dan ook best een beetje verwend. Het leek me leuk eens een artikel met foto's van hem te maken. Een artikeltje voor de dierenliefhebbers dus!

Als ik achter de computer zit, zit Tom soms op schoot. Niet erg handig, maar wel gezellig:

Anders gaat die er soms op de grond bij liggen:

Als er ergens een doos staat, kruipt Tom er het liefst in:


's Zomers als de was buiten hangt te drogen ligt die er graag beschut onder:

Hij vindt het sowieso heerlijk om met goed weer buiten op het balkon te liggen:

Maar binnen op de bank bevalt ook goed, al heeft die een eigen mandje aan de verwarming:

Ultieme chillposes:



Natuurlijk niet de bedoeling dat die op het kussen gaat liggen, maar ja, katten zijn raar:
Maar het allerliefst ligt die op mijn bed. Dat wil ik eigenlijk niet, maar soms glipt die snel mijn slaapkamer in om gelijk op zijn allerschattigst te gaan liggen waardoor ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om hem weg te sturen:

Onder de paraplu die in de gang te drogen staat:

Schoenen vindt die razend-interessant:


't Is een superlief knuffelbeest waar ik nog elke dag blij van word!

Heb jij huisdieren?

9 comments:

  1. Awww, zo schattig zeg!
    Bij mijn ouders hebben we altijd katten gehad, nu nog altijd twee.
    Helaas bij mij thuis nog niet, nu en dan eens 'catsitten' op de kat van de buren, ik moet dringend mijn man kunnen overtuigen :D

    ReplyDelete
  2. Ahhh wat schattig! Ik heb katten en ratten en muizen en had een eend en een hond ooit, ben gek op dieren!

    ReplyDelete
  3. Wat een schatje, zelf heb ik er ook twee. Ze zijn zo schattig als ze klein zijn.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  4. haha doet me aan mijn kat charlotje denken, ook zo'n lekker lui beest :d ze kunnen overal wel slapen lijkt het

    ReplyDelete
  5. Wat een schatje die Tom! Mijn ouders hebben twee jack russels, kom vaak bij hen en woonde nog thuis toen we ze in huis kregen. Het zijn mijn boefjes en schatjes tegelijk.

    ReplyDelete
  6. ik heb een kat, hij lijkt precies op tom !

    ReplyDelete
  7. @Inge: Haha, ja, succes met overtuigen van je man. Thuis bij mijn ouders hadden we ook altijd een kat. Toen ik op mezelf ging wonen, had ik eerst een paar jaar geen kat, maar het is toch wel erg gezellig en leuk met!

    @Tessa: Zo dat zijn veel dieren zeg! Is wel leuk he!

    @Nyria (beautyforgirls): Ow leuk! Ja kleine katten zijn ook schattig. Tom is trouwens wel oud!

    @Tessa: Ja, leuk zijn katten toch he! Inderdaad verbazen ze altijd weer waar ze allemaal kunnen liggen en zitten.

    @LindaB: Haha, kan me voorstellen dat die twee Jack Russels zowel boefjes als schatjes tegelijk zijn!

    @Anoniem: Wat grappig!

    ReplyDelete
  8. Ahhh, wat een schatje! I love cats! M'n vriend en ik hebben er twee, Luna en Milo. <3

    ReplyDelete
  9. Wat een super lieve foto's! Leuk dat je dit met ons gedeeld hebt.

    ReplyDelete