Sunday, January 29, 2012

Face of the Day: Broadway

Vandaag maakte ik een look met bruintinten op de ogen waarvoor ik het The Best of Broadway paletje van NYC heb gebruikt. Ondanks dat bruine oogschaduwkleuren in het algemeen erg populair zijn, vind ik het niet altijd even mooi bij mezelf, omdat het mij soms een wat vermoeide uitstraling geeft. Ook bij de look van vandaag heb ik dat gevoel een beetje. Of misschien ben ik ook gewoon echt moe van de leuke, maar volle week die achter me ligt. Toch laat ik jullie de look graag zien, want ik heb ook enkele van mijn nieuwe Bourjois-producten gebruikt.

De volgende producten heb ik gebruikt:

Ogen:

Als eerste heb ik de Shadow Insurance van Too Faced gebruikt. De lichte kleur uit het Best of Broadway paletje van NYC heb ik als highlighter onder mijn wenkbrauwen aangebracht. Deze highlighter is erg mooi! Op mijn bewegend ooglid zit de champagne/taupekleur die links in het paletje zit. In de arcadeboog heb ik de bruine kleur rechts uit het paletje gebruikt. Op de waterlijn heb ik de metallic eyeliner in de kleur Noir Effet Miroir van Bourjois gebruikt. Boven mijn oog en onder heb ik het bruine oogpotlood Smoked Brown van Bourjois gebruikt dat je met het kwastje achterop het potlood mooi kunt vervagen waardoor er een zachte lijn in plaats van harde lijn ontstaat. Op mijn wimpers heb ik de Volume Million Lashes mascara van L'Oreal aangebracht.
Een onmisbaar product. Om mijn wenkbrauwen in model te borstelen en houden heb ik Eyebrow Gel van HEMA gebruikt.

Lippen:

Ik draag hier de Sweet Kiss Naturel lipstick van Bourjois in de kleur Fuchsia Ardent. Deze heb ik ook in de kleur Rose Innocence. Deze lipsticks verzorgen de lippen en voelen heel natuurlijk aan. Ze zijn niet ultra-creamy maar dragen juist heel licht. Erg fijn!

Full Face:
De onderstaande foto's zijn met flits gemaakt, want het daglicht was te grijs om de kleuren anders te laten zien.


Nadat ik dagcreme heb aangebracht, heb ik de Healthy Mix concealer van Bourjois op plekjes gebruikt. Onder mijn ogen zit een beetje Dream Lumitouch highlighting concealer van Maybelline. Op mijn wangen heb ik cream blush in de kleur Flush van Topshop aangebracht. Ik heb mijn gezicht afgepoederd met compact powder in de kleur Sable Rose van Bourjois. Dus geen BB Cream of foundation dit keer, want op deze zondag wilde ik niet teveel een make-uplaag op mijn gezicht hebben. Vervolgens heb ik nog wat bronzing powder Refined Golden van MAC gebruikt, omdat ik anders wel erg bleek oogde en voor wat glow op de wangen heb ik mineralize skinfinish Rose Quartz van MAC aangebracht.

Laat me bij de reacties weten wat jij van de look en de gebruikte producten vindt!

Fijne zondagavond!

5 comments:

  1. Mooie look! En het palette ziet er mooi uit.

    ReplyDelete
  2. Echt een mooie en neutrale look.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. @allemaal: Thanks voor jullie positieve reacties ;-)!

    ReplyDelete