Sunday, December 18, 2011

PUPA nail art kit Light Blue/Lilac

Al twee keer eerder heb ik jullie een leuk nail art setje van PUPA laten zien (kijk hier en hier) en ik heb weer een nieuwe, namelijk in de kleur Light Blue/Lilac:

Op de achterkant van het doosje staat hoe het werkt:
Je hebt dus een basislak en een toplak voor erover heen en deze twee geven samen een feestelijk crackle effect:
Eerst breng je dus een laagje van de basislak aan:
Deze basislak vind ik al heel mooi op zichzelf. Hij lijkt een soort foil effect te geven. En dit is slechts een laagje. Volgens mij kun je deze dus ook prima alleen dragen met twee laagjes.

De basislak moet je vier minuten laten drogen. Daarna kun je de toplak erover heen lakken die vrijwel gelijk gaat "barsten" en zo het crackle effect geeft:
Wat een mooie combi!

Omdat ik zelf wel van een glanzende finish houd (de toplak is mat) en mijn lak graag goed bescherm, heb ik er nog een laagje INM Out the Door topcoat over gedaan:
Helemaal geslaagd!

De nail art kits van PUPA zijn voor € 12,50 verkrijgbaar via PUPAwinkel.nl. Light Blue/Lilac is dit najaar uitgekomen. In totaal zijn er zes nieuwe setjes. Wat vind jij van deze nail art kit?

Dit artikel bevat producten toegezonden door een Pr-bureau of bedrijf. Ik geef echter mijn eigen mening over de producten.

4 comments: