Sunday, December 25, 2011

Outfit of the Day: Christmas

Jullie konden in het vorige artikel al mijn kerstmake-up look zien. Nu wil ik jullie op de valreep van Eerste Kerstdag ook nog even mijn outfit laten zien.

De foto's zijn gemaakt bij mijn oma thuis. Mijn outfit is vrij casual:
Zo droeg ik mijn kleding bij binnenkomst, met een grijs vest (van H&M) erover

Eenmaal binnen had ik het al snel te warm en dus ging het vest uit:

- Rode long sleeve, H&M.
- Zwarte waxed jeans, H&M.
- Schoenen, winkeltje in Canterbury (Engeland).
En ja, er had best een leuke ketting bij gekund, maar zoals sommigen van jullie misschien inmiddels wel weten, houd ik gewoon niet heel erg van het dragen van kettingen (al staat het soms leuk).

De schoenen zijn echt heel apart, al zeg ik het zelf:


Ik vond ze zo gaaf dat ik ze niet kon laten liggen toen ik ze in Canterbury tegenkwam al zal ik ze niet heel vaak dragen. Hierin lijk ik met maat 40 zowaar kleine voeten te hebben. Er zit plateau in, maar dan nog is de hak vrij hoog. Toch kan ik er behoorlijk op lopen. Ik vind het wel eens leuk om iets heel anders dan anders te dragen, helemaal bij een verder vrij rustige outfit.

Om mijn pols droeg ik een armband van WE die ik nog niet zo lang geleden heb gekocht:


In mijn haar droeg ik de haaraccesoire/broche van New Look die ik met Sinterklaas gekregen had:
Mijn oorbellen komen van Twice as Nice (en waren een onverwacht kerstcadeautje!).

Wat heb jij gedragen? Iets all the way feestelijks of gewoon iets makkelijks?

4 comments:

  1. Wat een leuke outfit, die schoenen zijn zo gaaf. Ik droeg vandaag een jurkje met een legging en pumps eronder.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Mooie outfit hoor! Netjes en ook fashionable met die schoenen. x

    ReplyDelete
  3. @Nyria (beautyforgirls): Dank je wel! Jouw outfit klinkt ook niet verkeerd!

    @Nathalie: Dank je! :)

    ReplyDelete
  4. Hele leuke look! En die schoenen zijn geweldig! Ik heb bijna dezelfde en mijn voeten met maatje 41 lijken er ook heel klein in! Al moet ik zeggen dat ik soms nog wel rare blikken krijg op straat :P

    ReplyDelete