Wednesday, December 7, 2011

Made with Swarovski elements bij Etos

Bij Etos ligt sinds maandag een heel leuke collectie met sieraden, make-up en beauty-accesoires waarvoor deels Swarovski elementen zijn gebruikt. Nu ben ik geen enorme Swarovski-fan maar sparkle&glitter trekken me wel aan, zeker rond de feestdagen. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen en ik kon het niet laten om wat te kopen.
- Oorbellen, €9,95.
- Ring, €9,95.
- Epileerpincet, €4,95.

Foto zonder flits:


De sieraden vind ik echt heel leuk. Lekker feestelijk.

De oorbellen van dichtbij:



De ring:


Ik heb de ring in maat small en hij past net. Hij is eigenlijk nog iets aan de ruime kant om mijn middelvinger. Mijn ringmaat om mijn ringvinger is 17-17,5 mm. dacht ik. Als je dus nog smallere vingers hebt, zal de ring dus altijd te groot zijn helaas.

De sieraden zien er degelijk en stevig in elkaar gezet uit. Ik hoop alleen wel dat de kristalletjes blijven zitten, want die lijken in het sieraad gelijmd (tip: transparante nagellak erover heen doen!). Helaas zijn de sieraden niet van zilver. Ik had liever nog iets meer betaald en dat ze dan van echt zilver waren, maar ja. Van de soort die ik heb, is ook nog een ketting verkrijgbaar en er zijn ook nog oorbellen, een ring en een ketting met een ander figuurtje (een bloem) te koop.

Ik heb ook een epileerpincet gekocht:
Deze is aan twee kanten ingelegd met Swarovski elementen.

Vergeet ook niet het gratis magazine van Etos mee te nemen. Deze maand is er een extra feestelijke editie te krijgen:

Het is wel een commercieel blad (want ze willen hun producten verkopen natuurlijk), maar er staan echt leuke dingen in zoals metamorfoses, make-up tips etc.:



Ik vind de collectie met de Swarovski elements erg geslaagd! Chique en feestelijk! Leuk om (jezelf) cadeau te geven toch?

Wat vind jij er van?

6 comments:

  1. Die ring is echt prachtig.
    Wat een leuke sieradenset.
    Liefs, xxxx

    ReplyDelete
  2. Die oorbellen zien er prachtig uit!

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor jullie reacties! Grappig om te lezen dat jullie voorkeuren (ring of oorbellen) verschillen. Het is een fijne set!

    ReplyDelete
  4. Zit er ook niet een laagje zilver omheen, want het ruikt niet naar staal!

    ReplyDelete
  5. @Anoniem: Zou misschien kunnen, want tot nu toe is de ring (waarmee ik ook mijn handen was) nog niet aan het verkleuren/roesten... De kwaliteit is in elk geval zeker goed.

    ReplyDelete