Saturday, December 31, 2011

Happy New Year!


Allereerst een nieuwtje: Mijn website is vanaf heden ook te bezoeken via:
www.beautybloglaura.nl Inmiddels http://www.laurasbeautyblog.nl/
Eindelijk mijn eigen domein, yeah!

En nog even een liedje voor het nieuwe jaar:
Dionne Bromfield, Tinchy Strider - Spinnin' for 2012

Dionne Bromfield is pas 15 jaar, maar wat een geweldige stem heeft zij. Amy Winehouse was haar peetmoeder.

Happy 2012 everyone!!!

Bron afb.-> klik (wel zelf bewerkt).

EDIT: Uiteindelijk heb ik besloten NIET verder te gaan met het domein beautybloglaura.nl. Mijn blog heeft wel al vanaf het begin (april 2009) beautybloglaura in het webadres, maar omdat ik mijn blog zelf Laura's Beautyblog noem (en ik het niet zo tof vind dat inmiddels na mij een andere Laura een soortgelijk webadres heeft), heb ik besloten het domein laurasbeautyblog.nl in gebruik te nemen!

4 comments:

  1. Gefeliciteerd met je eigen domein.
    Fijne jaarswisseling en een fijn 2012.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @Nyria (beautyforgirls): Dank je wel!

    ReplyDelete
  3. Wauw, een eigen domein, gefeliciteerd!
    En natuurlijk nog een gelukkig nieuwjaar :D

    ReplyDelete