Saturday, December 10, 2011

Dazzle Dusts (Barry M)

In mijn shoplog met mijn Engelse aankopen konden jullie al zien dat ik twee Dazzle Dusts van Barry M had gekocht. Ik heb nummer 89, Oyster Grey, en nummer 98, Petrol Black. Deze Dazzle Dusts zijn fijne, losse oogschaduws.

De potjes open:


#89 Oyster Grey


#98 Petrol Black


Swatches:

Daglicht:

Bij kunstlicht, zonder flits:


Er zijn zeer veel kleuren Dazzle Dust verkrijgbaar. Helaas wordt Barry M niet in de Nederlandse winkels verkocht, maar je kunt het wel online bestellen bij de Nederlandse webshop Alice&Jo.

Heb jij Dazzle Dusts van Barry M of andere oogschaduwpoeders? Wat vind je er van?

6 comments:

  1. Prachtig! Vooral Petrol black is gorgeous! Zelf heb ik geen dazzle dusts, maar wel een paar losse oogschaduw poeders van NYX en Mineralissima. Ik vind ze mooi maar gebruik ze niet veel omdat ik vaste oogschaduw toch makkelijker vind werken.

    ReplyDelete
  2. Mooi zeg! Nu ben ik helemaal jalours :-p

    ReplyDelete
  3. Prachtige kleuren zeker voor de feestdagen die er aankomen :D

    ReplyDelete
  4. Ik vind ze beide wel heel mooi. Nu ben ik echt een kluns met pigmenten. Hahaha, kan daar zo niet mee omgaan.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  5. @Deb: Voor mij hetzelfde. Pigmenten vind ik vaak schitterend, maar als ik haast heb (meestal op doordeweekse ochtenden) gebruik ik ook liever vaste oogschaduw.

    @Tessa: Haha, bedankt!

    @LittlePrincezz_: Ja vooral Petrol Black is feestdagen-proof met zijn glitter!

    @Laura.: Dank je!

    @Nyria (beautyforgirls): Ik vind pigmenten ook wel wat lastiger. Ik gebruik ze niet dagelijks, omdat ik er toch wat meer tijd voor nodig heb, maar ik vind pigmenten dan wel weer erg mooi!

    ReplyDelete