Tuesday, November 22, 2011

Vakantiefoto's + 2 FOTD's

Het leek me leuk om enkele vakantiefoto's aan jullie te laten zien van mijn vakantie in Engeland. We zijn twee nachten in Canterbury (zie hierboven al een foto) geweest, waar ik onder andere een dagje gewinkeld heb, en we zijn 4 nachten in Rye geweest; een historisch plaatsje vlakbij de kust. Kijk mee!

In Canterbury aan de koffie. Ik kijk wat verschrikt... Dit was een heel leuk zaakje. Authentiek om te zien maar met een moderne keuze aan koffie's, pastries en sandwiches. Helaas weet ik de naam niet meer.


Ook in Canterbury:


In Alfriston, een plaatsje dat we ook nog even bezocht hebben:

Tijdens mijn vakantie in Engeland heb ik bijna de hele week op mijn UGG's gelopen. Lekker comfortabel al houd ik er normaliter wat meer afwisseling op na wat betreft schoenen.

In een pub in Alfriston:


Mooie zonsondergang aan zee:


In Rye. De deuren van de oude huizen zijn echt klein:


Aan de thee en een scone op een terrasje op de stoep in Rye. Best lekker weer.


Terug op de ferry van Dover (Engeland) naar Duinkerke (Noord-Frankrijk). Op de achtergrond de kust bij Dover:


Dan heb ik nog twee vakantie faces of the day (FOTD). Deze look droeg ik tijdens het dagje shoppen in Canterbury:

Hierboven heb ik me opgemaakt met het Berlin Collection palet van Catrice. Op mijn lippen draag ik lipstick #122 van Inglot.

De onderstaande look droeg ik op vrijdag, de dag waarop we onder andere naar Alfriston gingen.
Op mijn bewegend ooglid heb ik dazzle dust #89 van Barry M (die ik net nieuw had) en de grijze kleur Tiergarten uit het Berlin Collection palet draag ik in de arcadeboog. Op mijn lippen zit de lipstick Pretty Please van MAC.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

3 comments:

  1. Heey Laura,
    waar heb je dat zwart/witte jurkje vandaan???
    Zo ontzettend leuk!!
    En mooi om echt die Engelse huisjes te zien ☺

    ReplyDelete
  2. @Rijks: Het jurkje komt van H&M. Ik heb het een paar weken geleden gekocht. Het kost € 14,95 (geen geld voor zo'n leuk jurkje!).

    @Laura.: Dank je! :D

    ReplyDelete