Thursday, November 24, 2011

Outfit of the Day

Deze rok had ik een tijdje terug in de sale besteld bij H&M online. Ik was er best wel benieuwd naar, omdat ik nog niet een langer model rok had. Vandaag heb ik hem voor het eerst gedragen. Kijk mee!

Deze foto heb ik 's morgens vroeg genomen. Ik had best wel haast, want het was voordat ik ging werken en helaas is de foto niet helemaal scherp, maar ik had geen tijd om een betere te maken:

- Zwarte top; H&M.
- Riem; H&M.
- Rok; H&M.
- Panty; Zeeman.
- Laarsjes; Shoe Zone (Engeland).

Met mijn jas, sjaal en tas (nadat ik van mijn werk was teruggekomen, maar toen had ik nog steeds geen tijd voor een uitgebreide fotosessie):
- Leren jack; C&A (paar jaar oud inmiddels).
- Grofgebreide tunnelsjaal; HEMA.
- Rode tas; H&M.

Het is eigenlijk jammer dat ik geen filmpje heb waarin jullie mij in deze outfit kunnen zien lopen. De rok "zwiert" namelijk echt heel mooi tijdens het lopen. De rok heeft veel beweging zeg maar, doordat het een soort overslagmodel is (achterin zit een rits) en geeft een heel vrouwelijke look en feel. Daarom vind ik het juist wel leuk om het met wat stoerdere kledingstukken, zoals een leren jack en zwarte veterlaarsjes, af te stylen. Je zou het ook juist heel chique en feestelijk kunnen dragen natuurlijk, maar ik ging gewoon naar mijn werk. Nu zijn de meeste mensen op mijn werk zeer casual gekleed, maar toch zeiden veel collega's dat ze het er leuk uit vonden zien. Voor mij was het echt eens wat nieuws om te dragen, maar deze rok bevalt mij goed!

Ook had ik mijn nieuwe laarsjes uit Engeland aan. Stoere veterboots, maar toch ook chique en vrouwelijk. Zoals jullie inmiddels wel weten ben ik dol op schoenen met veters en gespjes/ritsjes, dus deze kon ik niet laten staan:

Ik heb ze voor 20 Engelse Pond in de Shoe Zone (goedkope schoenenwinkel) in Canterbury gekocht.

De rok is nog steeds verkrijgbaar in de webshop van H&M. Hij is afgeprijsd van € 34,95 naar € 17,45. Ik had hem ook voor deze saleprijs en dat is die zeker waard!

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Zou jij zo'n rok dragen? Hoe zou jij zo'n rok combineren met andere kledingstukken?

De afbeelding bovenaan het artikel is afkomstig van de H&M-site.

3 comments: