Wednesday, November 2, 2011

Make-up etentje

Jullie hadden nog een artikel tegoed met de make-up die ik bij mijn outfit droeg tijdens het etentje afgelopen weekend met mijn familie. Helaas heb ik geen close-ups van mijn ogen (zo lastig bij kunstlicht). Ik heb vooral gewerkt met donkergroen en zilveren kleuren. Groen is niet een kleur die ik veel draag, maar bij mijn zwarte outfit vond ik het wel mooi.




De gezichtsmake-up (BB Cream etc.) zat er al vanaf eind van de ochtend op en die heb ik niet echt bijgewerkt. De ooglook heb ik pas 's avonds gemaakt.

Gebruikte producten
Gezicht:
- Miracle Skin Perfector (BB Cream), Garnier.
- Dream LumiTouch higlighting concealer, Maybelline.
- Healthy Mix concealer, Bourjois.
- Moonbeam, Benefit (highlighter op jukbeenderen).
- Eversun blush, MAC.


Ogen (volgorde van aanbrengen):
- Shadow Insurance, Too Faced.
- Glitter Glue, Too Faced. Geweldig spul om o.a. pigmenten muurvast op zijn plek te houden. Review volgt!
- Vodka losse oogschaduw, Fyrinnae.
- Room Addition losse oogschaduw, Everyday Minerals.
- Soot losse oogschaduw, Fyrinnae.
- Chirp, chirp! oogschaduw, Essence.
- Sandy Beach oogschaduw, Catrice.
- Carbon Black let's twist eye liner, Gosh.
- Hypnotic Grey velvet touch eye liner, Gosh.
- One by One mascara, Maybelline.
- Eyebrow Gel, HEMA.
De eyebrow gel had ik ook al 's morgens gebruikt, dus op de foto's zitten mijn wenkbrauwen al niet super meer.

Nagels&lippen:
- Toronto, W.I.C. by Herome,
- Caramel Beige absolute moisture lipstick, Catrice (oud assortiment).
- Resort Life lipgelée, MAC.

De nagellak in de kleur Toronto (klik hier voor swatches) vond ik perfect passen bij de oogschaduw in de kleur Vodka die ik als hoofdkleur op mijn bewegend ooglid heb gebruikt:


Het is behoorlijk veel make-up, maar als je de tijd hebt is het toch maar wat leuk om verschillende producten te gebruiken?

Wat vind jij van deze look?

4 comments:

  1. Wat een mooie look, dat lakje is mooi.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. @Nyria (beautyforgirls): Dank je! ;-)

    ReplyDelete
  3. Mooi look en je tragus piercing is ook echt mooi :D zelf wil ik er ook zo 1 maar ze zeggen als het verkeerd wordt geplaatst dat je doof kan worden.. Of het echt waar is weet ik niet ..
    Liefs

    ReplyDelete
  4. @LittlePrincezz: Dank je wel! Voor zover ik weet kun je niet doof worden van een traguspiercing hoor. Zo gaan er wel meer vreemde verhalen over piercings rond, maar belangrijk is dat je het bij een goede shop laat zetten (en vooral niet laat schieten, want dan kan je kraakbeen splijten, maar echt laat piercen dus met een naald) en de nazorg is heel erg belangrijk (dat vereist wel wat discipline de eerste weken na het piercen). Ben benieuwd of je er ook eentje neemt!

    ReplyDelete