Sunday, November 27, 2011

Etos Baked Eyeshadow mono

Alweer een maand heb ik deze baked eyeshadow van Etos in huis. Ik gebruik hem vaak als ik even geen inspiratie heb voor een look met meer kleuren. Dan gebruik ik alleen deze eyeshadow in combinatie met oogpotlood en mascara, wat een fris opgemaakte blik geeft. De kleur is zilver, maar met een warme tint erin, bijna tegen taupe aan. Zelf krijg ik nooit genoeg van grijze en zilveren oogschaduws, dus dit is weer een mooie toevoeging aan mijn collectie.

In het deksel zit een sponsapplicator. Deze heb ik een keer gebruikt, maar ik gebruik toch liever een oogschaduwkwastje. Wel grappig hoe de applicator in het deksel zit.

Op de achterkant van het doosje staat wat beknopte informatie over het product:

De oogschaduw is gebakken en daarom bolvormig.


De pigmentatie is sterk. Hieronder heb ik de eyeshadow droog geswatched zonder basis:

Ik vind deze baked eyeshadow een fijn product!

Er zijn nog meer kleuren baked eyeshadows verkrijgbaar bij Etos. Ze kosten €3,99 per stuk.

Heb jij al een baked eyeshadow van Etos of een ander merk in huis?

5 comments:

  1. Hij ziet er erg mooi uit!! Ik geen baked eyeshadow van Etos maar deze ga ik wel even bekijken in de winkel.

    ReplyDelete
  2. @Veiled Beauty: Ja ik zou hem zeker even swatchen in de winkel, want het is echt een mooi product!

    ReplyDelete
  3. Mooie, neutrale kleur. Zelf heb ik nog geen baked oogschaduws, hopelijk komt daar snel verandering in!

    ReplyDelete
  4. Mooi kleurtje zeg, heb ze een tijdje geleden ook zien liggen maar heb er toen geen swatches van gezien. Ik heb twee baked oogschaduw duo's van The Body Shop die ook erg fijn en mooi zijn!

    ReplyDelete
  5. @Steffi: O ik zou er zeker eentje aanschaffen. Ik heb ze ook van Essence en MAC en ze geven altijd wel mooie, glanzende finishes die baked eyeshadows.

    @Myrna: Ja, TBS heeft volgens mij ook heel mooie! Etos heeft niet zoveel kleurtjes, maar ze zijn wel leuk en van best goede kwaliteit!

    ReplyDelete