Saturday, October 22, 2011

NOTD: Donkerpaars (#79 HEMA)

Donderdagavond was ik even in HEMA en behalve de Kabuki look-a-like poederkwast die ze nu tijdelijk verkopen en een lippotloodje, kocht ik er ook deze nagellak:
Dit is long lasting nailpolish nummer 79. Zo´n dieppaarse kleur leek me perfect voor de herfst en dat is die ook! Kijk mee naar de swatches.




Vooral in zonlich is die supermooi, want dan zie je de shimmer erin en is de lak het mooist van kleur. Binnen in kunstlicht lijkt die soms bijna zwart. Deze nagellak is dus niet geschikt voor meiden en vrouwen die van lichte, vrolijke kleurtjes houden. Ik vind het zelf wel een prachtige kleur: zo donker en mysterieus.

De nagellak lakt makkelijk, maar de lak is wel erg aan de waterige kant. Ik had dan ook drie laagjes nodig voordat die compleet dekkend was. Ondanks dat de lak dun is, droogt die toch nog redelijk langzaam. De kwaliteit vind ik daarom niet super. Ik heb er INM Out the Door topcoat over en daardoor is die extra glanzend op mijn nagels.

De nagellak kost € 2,50.

Wat vind jij van het kleurtje?

Fijn weekend!

5 comments:

  1. Oeh, wat een mooi kleurtje. Heel diep paars.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Wauw, deze is mooi, echt een herfstkleur!

    ReplyDelete
  3. @Beautyblog LenG: Ja he :D!

    @Nyria (beautyforgirls): Ja, echt wat voor de herfst!

    @Michelle: Ja he!

    ReplyDelete
  4. Hele mooie kleur! Leuke blog heb je!

    ReplyDelete