Sunday, October 23, 2011

10 Re-buys

Als beautyliefhebster vind ik het hartstikke leuk om veel verschillende producten uit te proberen, maar er zijn ook een aantal producten die ik toch steeds weer opnieuw koop (re-buys) en die ga ik jullie vandaag laten zien:

1. Wattenschijfjes van Satessa (Aldi).
Sorry Demak'Up, er is niks mis met jullie wattenschijfjes maar mijn favoriete zijn toch deze van de Aldi. Ten eerste zijn ze hartstikke goedkoop, maar ik vind ze ook nog eens erg fijn. Ze hebben dichte randen. Daar houd ik van, want dan pak je niet per ongeluk slechts de helft van het schijfje. Ook hebben ze twee verschillende kanten:

Ze kosten iets van € 0,50 wat enorm budget proof is. Ik koop geen andere meer. Helaas hebben ze geen grote schijfjes, dus die koop ik nog wel van andere merken.

2. Colgate Total Original tandpasta.
Deze vind ik erg fijn. Mijn tanden voelen superschoon, de smaak is prettig en mijn mond is lekker fris. Ik gebruik ook wel eens andere tandpasta, maar ik heb toch het liefst deze. Hij kost € 2,99.

3. Aqualia Antiox van Vichy.

Hier ga ik niet veel woorden aan vuil maken, want ik heb hier al een uitgebreide review over geschreven (klik). Ook al gebruik ik nu de BB Cream van Garnier, deze crème van Vichy zal ik zeker ook weer gaan gebruiken. Deze is te koop bij de apotheek voor € 17,95.

4. Moisturizing Night cream van Yes to Carrots.
Voorheen zat deze nachtcrème nog in een potje. Toen ik hem destijds reviewde (klik), vond ik hem niet voedend genoeg als nachtcrème. Toch heb ik hem weer gekocht, vanwege de natuurlijke ingrediënten en fijne substantie. Voor de zomer (waarin mijn huid een stuk minder droog is en juist snel vet wordt) vind ik hem perfect! Ook erg fijn dat die nu in een pompflacon zit, dat is hygiënisch. Deze kost € 12,95.

5. Vitamin E Moisture Serum van The Body Shop.

Ook over dit product heb ik al eens een review geschreven (klik). Zodra het weer kouder wordt, wordt mijn huid droger (velletjes!) en dan ga ik dit serum onder mijn dagverzorging gebruiken. Heerlijk spul! Het serum kost € 16,00.

6. Bi-Phase Express oogreinigingslotion van Diadermine.
Hierover heb ik in een artikel over oogmake-up verwijderaars al eens wat geschreven (klik). Deze lotion verwijdert heel makkelijk (waterproof) oogmake-up en dat zonder te irriteren of een vettig laagje achter te laten. Ik koop deze steeds weer. De adviesprijs is € 5,29.

7. Anti-Age Eye Cream uit de Pure&Nature lijn van Kruidvat.

Deze oogcrème kost zo'n € 3,50. Dat is niet veel voor een oogcrème. Deze is erg fijn en bestaat uit natuurlijke ingrediënten. Hij voedt de tere huid rond de ogen erg goed zonder hem vet te maken. Mijn review kun je teruglezen in een eerder artikel, klik.

8. Shadow Insurance van Too Faced.
Ja, ik heb andere oogschaduwbasis gebruikt van HEMA en Essence. Ze werken wel, maar toch lang niet zo goed als de Shadow Insurance van Too Faced. Hiermee zit mijn oogschaduw 's avonds nog zoals ik hem 's morgens aanbracht. Voor mij een absolute topper. Hij is voor € 16,50 te koop bij Sephora. Dat is best veel geld, maar er zijn best vaak kortingsacties op de make-up, dus als je die in de gaten houdt, ben je toch weer wat goedkoper uit.

9. Lash Plumper mascara van Sephora.
Deze mascara heb ik in totaal al drie keer gekocht. Hij maakt mijn wimpers heel vol en dat wil ik. Nu test ik wel erg veel andere mascara's tussendoor, omdat ik toch nieuwsgierig blijf, maar deze Lash Plumper (hierboven zelfs nog in het plastic verpakt) blijft een favoriet. Hoeveel hij kost, weet ik niet, maar dit is echt zo'n product dat je lekker in de 3 voor € 10 actie moet scoren tijdens het V&D Prijzencircus dat tweemaal per jaar gehouden wordt. Dat heb ik dus ook gedaan!

10. INM Out the Door top coat.
Een heel fijne, supersneldrogende top coat die ik nu voor de tweede keer gekocht heb. Ik wil niks anders meer. Helaas is die niet te koop in de Nederlandse winkels. Je kunt hem onder andere bij de Nederlandse webshops Nailpolish Fashion (voor € 6,00) en Boozyshop (voor € 7,95) online bestellen.

Welke producten koop jij steeds weer?

6 comments:

  1. Als je naar delhaize gaat kan je voor 48 cent 100 watjes kopen, is nog goedkoper dan iets rond de 50 cent voor 80. En ze zijn ook super goed!
    Voor de rest echt superleuke productjes ^^

    ReplyDelete
  2. Aha goed om te weten, ik heb die mascara ook meegenomen met het prijzencircus maar hij zit ook nog in de verpakking :)

    ReplyDelete
  3. De too faced eyeshadow basis is echt heel fijn. Goede producten, echt de blijvers.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  4. De reinigingslotion van Diadermine en Too Faced Shadow Insurance zijn ook mijn favorieten!

    ReplyDelete
  5. Ik gebruik ook alleen watjes van de Aldi :). Lekker cheap en goeie kwaliteit. En ik zocht een sneldrogende topcoat dus ik ga jouw rebuy eens testen, ben benieuws groetjes, Bee

    ReplyDelete
  6. @Beautyblog LenG: Goeie tip voor de meiden in België! Dank je!

    @Tessa: Ben benieuwd hoe jij hem vindt ;-)

    @Nyria (beautyforgirls): Ja, die is echt 'the best'! Ik heb trouwens ook de glitter glue van Too Faced en die heb ik vandaag gebruikt met losse pigmenten. Ook een blijver!

    @Michelle: Leuk dat je enkele favorieten deelt :D!

    @Bee: Aldi watjes rule, haha! Ja die topcoat... Ik wil niks anders meer!

    ReplyDelete