Saturday, September 3, 2011

Shoplog van mijn mini-break

Zoals in dit artikel aangegeven, was ik vorige week vijf dagen er tussen uit in Zeeland waarvan ook nog één dagje in Brugge (België). Hier en daar heb ik wel wat gekocht en dat ga ik jullie vandaag in dit artikel laten zien. De buit:


In het dorp waar mijn ouders wonen heb ik dit vestje gekocht in een kledingwinkeltje:

Het vestje is van het merk Street One en het kostte nog maar € 14,95 in de sale. Het is een kort vestje en het staat leuk met een wat langer topje eronder op een jeans.

Op de markt kreeg ik dit sjaaltje van mijn moeder. Ze kostten slechts € 5,00 voor 2 stuks (of € 3 per stuk) en mijn moeder kocht er zelf ook eentje:
Elke dag loop ik in Utrecht langs een schoenmaker/hakkenbar op het centraal station die deze sjaaltjes voor € 8,95 per stuk verkoopt en ik zie echt geen verschil. Enkele van mijn collega's dachten al dat ik het sjaaltje daar gekocht had. Wel raar dat een schoenmaker sjaaltjes verkoopt, maar het is zeker een goede business voor erbij. Ik zou zeggen, kijk dus zeker even verder als je zo'n sjaaltje zoekt!

In Brugge kocht ik allereerst wat lectuur en literatuur bij de Standaard boekhandel:

Glam it is een Belgisch magazine, en ik vind het altijd leuk om buitenlandse magazines te lezen. Deze werd samen met de Cosmopolitan voor € 6 verkocht (beide zijn pocketformaat). Ook kocht ik het boek Vita van Matthijs Kleyn. Dit boek wilde ik al graag kopen. Ik heb het boek vandaag uitgelezen. Het gaat over de relatie van een jongen met een depressief/borderline meisje. Een beetje als Ik ook van jou van Ronald Giphart, maar toch weer anders en origineel. Zeker wel een aanrader als je van romans houdt. Het boek kost € 16,95.

Bij Vero Moda kocht ik deze oorbellen van Pieces:
Jullie hebben ze al in de Outfit of the Day van gisteren kunnen zien. Ze kosten € 7,95.

Bij Yves Rocher kocht ik dit setje voetverzorgingsproducten:

Die scrub is een favoriet voor mijn voeten. Met de verkoelende gel erbij kostte het setje € 5.

We liepen in Brugge nog een schoenenzaak in vol schoendozen, dus ik dacht dat het een goedkope, outletachtige schoenenzaak was. Helaas, de schoenen waren er juist behoorlijk prijzig en natuurlijk zag ik net een paar waar ik meteen verliefd op werd:


Het zijn net Timberland's met een hak eronder en ik wilde al heel lang zoiets. Stoer, maar toch ook verzorgd. Deze zijn van nubuck. De prijs was even slikken voor mij: € 109,99. Toch ben ik heel blij dat ik ze niet heb laten staan. Ze lopen heerlijk en ik hoop ze veel te gaan dragen, vooral bij (spijker)broeken. Deze staan trouwens niet op de overzichtsfoto bovenaan.

In Domburg heb ik nog een horloge gekocht:


Het is een groot, sportief model van het merk Oozoo. Ik heb al eerder gezegd dat donkerblauw mijn nieuwe favoriete kleur is. De kleur past overal bij, perfect dus. Dit horloge kostte € 37,95 maar ik heb voor de aanschaf VVV-bonnen gebruikt die ik nog had.

Zo, dit was dan mijn shoplog die ik jullie nog beloofd had, dus ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Zelf ben ik erg blij met mijn vakantie-aankopen!

6 comments:

  1. Vita is prachtig, krijg het verhaal de hele zomer al niet uit m'n hoofd....

    ReplyDelete
  2. @Anoniem: Ja, ik heb het ook echt snel uitgelezen voor mijn doen. Het is zeker een mooi boek!

    ReplyDelete
  3. wat een mooi horloge. Ook de sjaal is heel erg leuk.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  4. @Nyria (beautyforgirls): Thanks!

    ReplyDelete
  5. Leuke aankoopjes en die schoenen zijn inderdaad stoer maar ook netjes (altijd handig) ;-)

    ReplyDelete
  6. @NeonRocks: Dank je! Ja, ik had echt behoefte aan een paar stoere veterlaarsjes.

    ReplyDelete