Tuesday, September 20, 2011

Outfit of the Day

Zoals jullie gemerkt hebben, plaats ik de laatste tijd wat meer outfit-artikelen. Ik vind het zelf altijd leuk om te zien wat andere bloggers dragen en het laat wat van je persoonlijkheid zien. Je kleding zegt toch ook veel over je. Ik vind mode leuk, maar ik ben zeker geen fashionista (anders had ik wel een fashioblog). Ik houd van vrouwelijke, verzorgde kleding; soms comfortabel/stoer zoals vandaag, soms wat chiquer of meer gekleed.

Vandaag had ik een outfit aan met mijn nieuwe herfstjas:

Deze jas heb ik voor € 19,95 in de sale bij H&M online gekocht. Hij is niet heel warm, maar juist perfect voor zo'n tussenperiode als de herfst. De kleur kan een lichte huid wat vaal maken, maar met een sjaal en wat make-up valt dat erg mee. Ik vind het een fijne jas!

Verder droeg ik de gewaxte zwarte spijkerbroek uit mijn eerdere H&M-bestelling (klik hier voor artikel). Die zit echt lekker! Erop een blauwe top van de Zara met eronder een wit hemdje (H&M) en comfortabele laarsjes van vanHaren:


Behalve mijn Oozoo horloge, die qua kleur perfect bij de blauwe top past, droeg ik ook eens een ketting:

Eigenlijk draag ik bijna nooit een ketting, omdat ik het niet prettig vind zitten. Ik draag wel altijd oorbellen en soms een armband of een ring. Deze ketting wilde ik zelfs verkopen op de Koninginnemarkt, maar dat is niet gelukt (is die zo lelijk dan, haha). Nu komt die echter goed van pas. Ik heb geen idee waar ik deze ketting ooit gekocht heb.

De laarsjes hebben de trendkleur van dit najaar: bordeauxrood.

Ze zitten heerlijk, maar ik heb ze al best lang (twee jaar). Hierdoor zijn ze aan de achterkant wat afgetrapt (niet te zien op de foto's maar geloof me). Ik weet nog goed dat ik ze voor slechts € 12 gekocht had en ik heb ze niet zo heel veel gedragen, vandaar dat ze er nog best goed uit zien. De laatste tijd draag ik ze ineens veel vaker. Ik hoop dat ze nog even meegaan dit seizoen.

Mijn make-up heb ik vrij simpel gehouden, maar dit is een look die ik graag draag. De foto is in de avond genomen, dus excuse me, dat ik er niet meer zo fris&fruitig uitzie:

Wat grijs en zwart op de ogen met nude lippen (Woo Me kissable lipcolour van MAC uit de Peacocky collectie).

Vind jij deze outfit leuk, of niet (tips!)? Laat het me weten bij de reacties!

3 comments:

  1. Wat een leuke jas! Ik hou van die kleur, die outfit staat je ook heel goed. Een geslaagde look.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Leuke jas, mooie kleur ook ! ik heb je een award gegeven, kijk daarvoor even op mijn blog ;)

    ReplyDelete
  3. @Nyria (beautyforgirls): Dank je wel ;-)!

    @Taste of Beauty: Thanks en bedankt voor de award, wat leuk :-D!

    ReplyDelete