Saturday, September 24, 2011

Outfit of the Day: Demak'Up event

Jep, alweer een outfitartikeltje. Vandaag was ik naar het event van Demak'Up. Demak'Up introduceerde met Lieke van Lexmond aan beautybloggers haar aankomende, nieuwe productlijn in de Supperclub te Amsterdam.

De dresscode was 'Dress to impress'. Vlak voor vertrek vanmorgen had ik nog een kledingcrisis. Ik had wel vier mogelijke outfits in mijn hoofd, maar toen ik ze begon te passen (op het laatste moment) raakte ik in de war. Toch die gewone panty of dát andere jurkje? Uiteindelijk heb ik gekozen voor een korte jumpsuit met een opengewerkte panty eronder. Voor mij is dit best een gewaagde outfit, maar gezien de dresscode vond ik dat ik er gewoon voor moest gaan. Check it out!

- Jumpsuit: H&M.
- Tailleriem: H&M.
- Panty: V&D.
- Pumps: Invito.

Toen ik 's morgens koffie haalde in de kiosk op het perron en een compliment kreeg van een vreemde vond ik mijn missie 'dress to impress' al geslaagd.

Zowaar had ik ook eens opvallende, stoere accessoires erbij gekozen. Aan mijn linker middelvinger prijkte deze armour ring van H&M:

En rode nagels natuurlijk; een klassieker die het altijd goed doet!

Om mijn rechterpols droeg ik mijn laatst gekochte armband:
Ja, dit is gewoon één armband die aan de onderkant sluit met twee drukknoopjes. Heel handig! Ik heb deze armband donderdag gekocht in V&D bij de Shoeby-afdeling. Hij kost € 7,95.

Toen ik op zoek ging naar oorbellen vanmorgen kwam ik deze tegen van Claire's. Ik was al vergeten dat ik ze had (schandalig!) en daardoor nog nooit gedragen, terwijl ze juist leuk zijn voor een feestje:


Amsterdam was echt overbevolkt door toeristen, waardoor van en naar het centraal station lopen over het Damrak echt een hell was (ik haat mensenmassa's!), maar desondanks heb ik na het event ook nog even door de drukke Kalverstraat gelopen. Ik wilde heel graag Monki eens in, het hippe zusje van H&M: een winkel met leuke, aparte items. Voor mij erg vernieuwend, omdat ik met shoppen meestal niet verder kom dan H&M. Ik ben goed geslaagd bij Monki. Het hielp ook dat ik mijn loon net binnen had. Een shoplog volgt nog. Deze foto nam ik daar nog in het pashokje (beetje wazig):
De pashokjes daar zijn insane (net zoals de muziek, beetje Skrillex-achtige nummers werder er gedraaid). Aan alle kanten hangen spiegels met lichtjes erin waardoor je het gevoel hebt in een discobal te staan. Je kunt jezelf oneindig bekijken. Heel apart!

Het was een leuke middag! Binnenkort zal hier nog een verslagje van volgen. Als het goed is krijg ik nog wat foto's toegestuurd van enkele dames die ik zeker voor dat artikel gebruiken kan! Mijn voeten zijn nu halfdood, want ik heb de hele middag op die pumps gelopen. Ze lopen dan wel lekker, maar ik merk het nu toch behoorlijk. Morgen ga ik in Scheveningen even van een zonnige (hopelijk) herfstdag genieten. Dan ga ik voor een makkelijke outfit met comfy schoeisel, dat weet ik nu al!

Ik hoop dat jullie outfit-artikelen leuk vinden. Zo niet, laat het me dan ook weten alsjeblieft.

Wat vind jij van mijn event-outfit?

9 comments:

  1. Erg leuk outfit
    De ring is erg vet

    Ik wist niet dat ik in je camera staat. Ik zag er niet leuk uit, denk ik...dus.. ik zou het niet plaatsen hi..hi..

    ReplyDelete
  2. Leuk hoor, het laat je benen lekker lang lijken x

    ReplyDelete
  3. Leuke en sexy outfit! Ik heb ém gisteren live kunnen bewonderen ;-) was leuk je te ontmoeten trouwens. Vanavond stuur ik je jouw foto's ff op.

    ReplyDelete
  4. @Dhini: Dank je wel! Ah joh, je zag er prima uit. Jij was zo slim om je eigen make-up op te houden. Veel mooier dan die 'naked look' die die visagisten ons gaven, maar ja...

    @Tessa: Dank je! ;-)

    @Deb: Thanks girl! Ik vond het ook leuk om jou te ontmoeten. Bedankt voor de foto's (wel jammer van dat blote billengezicht :-(, haha)!

    @Céleste: Ja he! Echt leuk om zoiets mee te maken :-D.

    ReplyDelete
  5. Wat een leuke outfit. Ik was ook uitgenodigd maar kon er helaas niet bij zijn. Echt onwijs jammer.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  6. @Nyria (beautyforgirls): Dank je! Ja, jammer dat je er niet bij was. Had ook wel even willen kennismaken met je. Nou ja, volgende keer beter misschien!

    ReplyDelete
  7. Sinds ik in A'dam woon (bijna een jaar) ben ik helemaal afgeknapt op de Kalverstraat, vreselijk! Altijd heel druk en vol toeristen. Maar ik worstel mij er eens in de zoveel tijd even doorheen voor de Monki, dat vind ik zo'n leuke winkel!
    En lekker, een dagje naar Scheveningen met dit weer, je brengt mij op een idee voor komend weekend!

    ReplyDelete
  8. @Linda (Xibalbasblog): Haha, ja verschrikkelijk die Kalverstraat. Ik hou toch al niet van shoppen in grote steden in het weekend vanwege de drukte. Maar Monki was inderdaad de moeite! Binnenkort nog een shoplog. En Scheveningen; zeker doen! Het was relaxed daar...

    ReplyDelete