Sunday, September 25, 2011

Ooglook: Greed Gourmandise

Tijdens een rondje surfen langs wat beautyblogs kwam ik Today's Beauty tegen. Daarop was een artikel geplaatst over het palet Greed Gourmandise van Wet 'n Wild. "Hé, dat paletje heb ik ook nog ergens", bedacht ik me ineens. Ik heb het namelijk vorig jaar zomer in Amerika gekocht (klik voor artikel). Het was een beetje onderin mijn stash beland, terwijl ik het in het begin toch best vaak gebruikte. Ik besloot er laatst weer eens een look mee te maken en dit is het resultaat:


Voor deze look heb ik op één na alle kleuren uit het palet gebruikt:

De kleur linksboven heb ik onder mijn wenkbrauwen aangebracht. De terracottakleur links in het midden heb ik op mijn bewegend ooglid aangebracht. De matzwarte kleur linksonder heb ik in mijn buitenste ooghoek en arcadeboog gebruikt. De glitterzwarte kleur rechtsonder heb ik ook in mijn arcadeboog gebruikt voor dat extra beetje sparkle. De kleur rechts in het midden, die ook wat glanst, heb ik in mijn binnenste ooghoek aangebracht. Alleen de lilakleur heb ik voor deze look niet gebruikt.

Alle gebruikte make-up voor deze ooglook:
Oogschaduwbasis mag natuurlijk nooit ontbreken. Ik gebruik de Shadow Insurance van Too Faced. Daarnaast heb ik onder en boven mijn oog een lijntje gezet met een zwart oogpotlood (gekocht op de Canarische eilanden, klik) en ik heb de One by One mascara van Maybelline gebruikt.

Greed Gourmandise is een interesssant paletje dat ik er zeker weer eens vaker bij ga pakken.

Fijne ZONdag!

Ps. Op de bovenste foto is het paletje nog ongebruikt, omdat ik die foto gelijk bij thuiskomst vorig jaar genomen heb.

10 comments:

  1. Mooi palette inderdaad en mooie ooglook heb je ermee gemaakt!

    ReplyDelete
  2. Mooi palette en lekker heftig contrast in de look!

    ReplyDelete
  3. @Fleur&Dajana: Ja he! Kan er best verschillende kanten mee op door de aparte kleursamenstelling.

    @Joan: Dank je!

    @Vera: Ja, dat terracotta met zwart geeft wel een onverwacht effect. Bedankt voor je reactie!

    ReplyDelete
  4. Dat staat jouw zo goed, leuk gedaan. Het is ook een mooi paletje.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  5. Mooie look heb je gemaakt! Mooi palette ook!

    ReplyDelete
  6. @Nyria (beautyforgirls): Dank je wel!

    @Peggy: Dank je!

    @Margaux: Thanks!

    ReplyDelete
  7. Prachtige paletjes zijn dat. Ik gebruik ze ook regelmatig. Mooi gedaan je look!

    ReplyDelete
  8. @Linda (xibalbasblog): Dank je!

    ReplyDelete