Saturday, September 17, 2011

NOTD: nr. 82 Paris (W.I.C. by Herome)

Ik heb al drie lakjes van de World Ispired Colours (W.I.C.) by Herome en die bevallen me goed (zie hier en hier). Vorig weekend kocht ik van dit merk voor € 7,50 bij DA een leuk setje met een nagellak én een bijpassende lipgloss:

In het setje zit nagellak in de kleur Paris (#82) en een lipgloss in dezelfde tint:


Mijn nagels, die voor mijn doen erg lang zijn, met de nagellak:

Ik ving nog een zonnestraaltje op vanmorgen waardoor je de microshimmer in de nagellak kunt zien (op de foto hierboven).
De kleur vind ik geweldig en daarom heb ik hem al de hele week op (tussendoor opnieuw gelakt). De nagellak lakt prima. Wel is de kleur erg sheer (vrij transparant) waardoor die pas na drie laagjes dekt, maar nog zie je mijn nagel er door heen als je goed kijkt. Ik heb er nog een topcoat overheen en dan houdt hij prima.

In het setje zit dus ook een lipgloss. Die heb ik ook een dagje gedragen. De lipgloss geeft mijn lippen een vleugje kleur, maar is verder erg transparant zoals te zien is op de swatches op mijn arm:

De lipgloss voelt prettig aan op de lippen, maar heeft een beetje een plastic zeepgeurtje. Tja wat verwacht je ook van een merk voor nagelproducten dat ook ineens met een lipgloss komt. Ik vind dat de lipgloss een mooi kleurtje heeft en hij matcht inderdaad helemaal met de nagellak.

Opvallend is trouwens dat de nagellak 12 maanden houdbaar zou zijn volgens het symbool (zo'n potje) op het flesje en de lipgloss maar liefst 30 maanden (2,5 jaar)! Dat terwijl ik juist veel langer met nagellak doe en de meeste lipgloss meestal niet langer dan 2 jaar meegaat. Maar ja, ik zie het meer als richtlijnen dan dat ik me er echt aan houd...

Het concept van zo'n setje met bijpassende kleuren vind ik erg leuk! Er zijn setjes in meer kleurvariaties verkrijgbaar en ze kosten € 7,50 per stuk. Normaal kost een losse nagellak van dit merk ook € 7,50 of je kunt twee losse nagellakjes kopen voor samen € 12,50. Dit setje is ook een leuke cadeautip!

Fijn weekend!

6 comments:

  1. Dat is een leuk kleurtje! En leuk dat ze setjes verkopen voor een mooi prijsje ook (:

    ReplyDelete
  2. ik heb die in Nice (lichtroze)

    ReplyDelete
  3. @Vera: Ja he. Het is ook een leuk cadeau-idee!

    @josje: Die lijkt me ook erg mooi!

    @Beauty Treasures: Ja he!

    ReplyDelete
  4. Heel mooi, die combinatie! Leuk kleurtje. Ik heb die in 78 Nice!

    ReplyDelete
  5. @Evelien: Ja, leuk he. Die roze, Nice, vind ik ook een mooie combi!

    ReplyDelete