Sunday, September 4, 2011

Boozyshop-bestelling preview

Zo, het is september en mijn no buy wat betreft make-up is dus weer voorbij. Ik heb mijn no buy in augustus eenmaal verbroken voor een NYC lipglossje. Echt spijt heb ik er niet van, want ik gebruik deze lipgloss heel vaak. Het gekke is dat wanneer je minder of geen make-up koopt, de aandrang om make-up te kopen ook minder wordt. Zo heb ik besloten de komende tijd ook even rustig aan te doen met de mooie, maar o zo prijzige collecties van MAC. Alleen als het echt om bijzondere producten gaat, zoals de Semi-Precious collectie, wil ik die kopen.

Nu heb ik wel wat make-up bij de Nederlandse webshop Boozyshop besteld. Wat betreft make-up ben ik vooral gek op blushes en lipproducten, dus daar bestaat mijn bestelling dan ook uit. Het zijn producten van merken die niet in de Nederlandse winkels worden verkocht, maar die internationaal wel zeer bekend en geliefd zijn. Kijk mee naar mijn bestelling!

Sleek Blush Suede:

Deze blush lijkt hier erg bruin, maar het schijnt een perzikkleurige nude te zijn (hij zit niet voor niets in de Nude Collection van Sleek). Hij is ook echt geschikt voor lichte huidjes lees ik overal, dus het lijkt me een goede blush voor in de winter, omdat mijn favoriete Eversun blush van MAC dan wat donker is voor me.

Sleek Pout Paint in de kleur Milkshake:
Dit is een vrij nieuw product. Het is een hooggepigmenteerde (dus veel kleur), vloeibare lipstick die ook een beetje staint als het goed is. De kleur trekt dus ook wat in de lippen. We zullen zien!

NYX Soft Matte Lip Cream in de kleur Addis Ababa:

Ik wilde altijd nog eens een Soft Matte Lip Cream uitproberen al heb ik er zowel positieve als minder positieve verhalen over gehoord. Ik besloot voor een opvallend roze kleurtje te gaan, omdat ik een knalkleur in matte variant wel mooi vind.

NYX Round Lipstick in de kleur Louisiana:

Ik zocht een mooie kleur van de Round Lipstick op internet en deze lijkt me wel wat. Ook las ik ergens dat het een dupe zou zijn voor de MAC lipstick in de kleur Chatterbox en die stond altijd nog op mijn wish list dus ik ben benieuwd!

Zoals je ziet zijn de bovenste twee producten in rustige kleuren en de onderste twee producten zijn lekker opvallend. Natuurlijk wijken de kleuren op internet altijd wat af van de kleuren in het echt.

Ik ben benieuwd wanneer ik de producten ontvang! Fijne zondag!

*Bronnen afbeeldingen: www.realbeauty.com (Soft Matte Lip Cream), www.pinger.pl (Sleek Blush Suede), www.groovycart.co.uk (Sleek Pout Paint) en www.kaboodle.com (NYX Round Lipstick).

4 comments:

  1. De nyx lipstick is heel mooi. Ik ben er benieuwd naar.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  2. Heel benieuwd naar die twee knallende lipproducten!

    En ik snap wel een beetje wat je zegt over die no-buy. Ik heb een paar keer (tevergeefs) mezelf een koopverbod opgelegd, maar ik merk nu dat ik vanzelf minder drang heb om allemaal make-up te kopen die ik niet nodig heb. Zoals complete collecties van Catrice enzo ;-) Ik vind het persoonlijk wel fijn! Nu eerst een lekker de producten die ik al had opnieuw ontdekken!

    ReplyDelete
  3. @allemaal: Bedankt voor jullie reacties! Ik heb de producten vandaag ontvangen. Snelle, goede en nette service van Boozyshop (het was ook goed verpakt, niet onbelangrijk). De producten zien er geweldig uit! Dit weekend volgen swatches...

    ReplyDelete