Wednesday, August 3, 2011

Outfit of the Day

Dit is mijn outfit van vandaag:

- Lange top/tuniek: H&M
- Kanten 3/4 legging: vanHaren
- Leren ballerina's: vanHaren
- Oorbellen: Six
- Armband: ? (ik geloof H&M)

Eigenlijk is die top gewoon een lang t-shirt met een koordje waardoor het oogt als een tuniekje/jurkje. Hij kostte maar € 9,95. Het zit in elk geval heerlijk en ik draag het dan ook graag.

Mijn ogen had ik opgemaakt met het Oh So Special palet van Sleek maar ik heb geen close-ups ervan. Dit is een full face foto waarop ik een beetje vermoeid oog, want deze heb ik pas net in de avond gemaakt:

Ik kom wat flets over door de flits en ik heb een erg lichte lipstick op (namelijk Inncocence, Beware! van MAC). Het is een vrij natuurlijke look. Ik denk dat ik de volgende keer mijn ogen toch wat zwaarder aanzet of voor een donkerder lipkleur kies voor wat meer contrast. Ach ja, zo zie je achteraf altijd wel wat dat anders had gekund...

Mijn haar droeg ik vamorgen los, maar ergens in de middag heb ik een schuine vlecht gemaakt. Dat vind ik altijd wel leuk staan.

Zou jij zoiets dragen of is het totaal je stijl niet? Laat het me weten!

5 comments:

  1. @Nyria (beautyforgirls): Dank je!

    ReplyDelete
  2. Leuke dingen, dat zou ik zéker ook dragen!

    ReplyDelete
  3. Leuke outfit, past ook goed bij je! Het lijkt op het eerste gezicht wat saai, maar die legging erbij is zo gaaf!

    ReplyDelete
  4. @Evelien: Dank je!

    @Dewii: Dank je! Ja, dat lange shirtjurkje is best een simpel ding. Daarom draag ik er inderdaad maar een beetje opvallende legging bij om het niet te saai te laten ;-)!

    ReplyDelete