Tuesday, August 2, 2011

NOTD: MissChievous (missguided)

Mijn ouders hadden in Groot-Britanniƫ de Engelse Cosmopolitan voor me gekocht. Bij de Engelse tijdschriften zitten vaak leuke producten. Deze keer zat er superleuke nagellak bij die ik gelijk heb opgedaan:



Ik heb twee laagjes op met daarover INM Out the Door topcoat. Zoals je ziet is MissChievous afhankelijk van het licht wat meer oranjerood (zonlicht) dan wel echt koraalrood (daglicht). De foto's zijn allemaal zonder flits genomen.

Deze nagellak is een supergoeie combi met de Stay With Me lipgloss van Essence in de kleur Candy Bar:
Deze combi heb ik gisteren gedragen.

De nagellak kost 5 Engelse Pond en is online te bestellen via: www.missguided.co.uk (de nagellak vind je onder Accessories -> Beauty -> Nail Polish). Met de code SPLASHMG15 krijg je tot 20 augustus 15% korting op je totale bestelling (niet geldig op aanbiedings- en sales items). Ik heb zelf geen ervaring met bestellen bij deze online shop. Ze verzenden wel binnen de EU en ik moet zeggen dat ze erg leuke dingen hebben. Ook de kleding die ze verkopen vind ik erg mooi!

Wat vind jij van zo'n knallend kleurtje nagellak?

8 comments:

  1. Gaaf kleurtje, daar houd ik wel van! Lekker zomers :)

    ReplyDelete
  2. leuk ! ik heb de engelse cosmo ook gekocht en heb het oranje lakje MissMatch erbij :o) heb het nog niet getest ben benieuwd :) X

    ReplyDelete