Sunday, August 7, 2011

H&M bestelling binnen + nieuwe pumps

Is het niet jammer dat je op blogs vaak wel ziet welke kleding iemand bestelt, maar dat je niet meer ziet hoe het er in real life op de persoon uitziet? Ik vind dat best jammer, omdat ik toch altijd wel nieuwsgierig ben naar hoe die kleding de persoon dan staat. Daarom besloot ik jullie mijn H&M-bestelling (die ik inmiddels binnen heb) te laten zien, terwijl ik de kledingstukken ook daadwerkelijk aan heb. Ik ga dus even voor paspop spelen. O ja, wel een vampierenpaspop dan, want ik heb echt op elke foto rode ogen, maar het gaat om de kleding he!

Gelijk maar een look met drie nieuwe kledingstukken:


- Zwarte, gewaxte spijkerbroek, €29,95.
- Blousje, € 7,45.
- Blazer, € 19,95.

De blazer vind ik in het echt nog leuker. Helaas komt die nog niet helemaal tot zijn recht op de foto's want daarop zie je het mooie kant nauwelijks. Hij valt vrij nauw. Ik had hem ruimer verwacht. Ik heb maat 38 besteld en die maat is goed.

De bijna leer look die de zwarte spijkerbroek geeft, vind ik echt gaaf. Wel lastig dat je op zo'n strakke broek allemaal vouwtjes gaat zien. Ik had besteld in maat 29/32 en op zich lijkt me dat de juiste maat voor mij. Wijder, dan sluit die niet meer aan en strakker, dan kan ik er waarschijnlijk alleen maar kaarsrecht in staan.

Het roze blousje is echt erg cute:

Deze zou ik juist combineren met een wat stoerdere broek. Hij lijkt ruim, maar hij zou echt niet strakker kunnen zijn. Bij dat koord in het midden rekt die namelijk niet, dus daar (en achter) sluit die wel nauw aan.

Op naar de zwarte kokerrok en de taupekleurige trui:
- Rok, € 9,95.
- Trui, € 4,95 (aanbieding).
De trui vond ik eerst een beetje saai (toen ik hem paste bij een broek), maar zo met een rok gecombineerd vind ik hem wel leuk, dus ik denk dat ik hem houd.

De rok is behoorlijk lang (en ik ben zelf al niet één van de kortste) en aangezien die niet over je knieën hoort te vallen, lijkt het me dat je hem vrij hoog in de taille draagt. Daarom heb ik hem nog met een ander shirtje gepast:

Adem inhouden dus... Hij is wel helemaal stretch trouwens.

Dan had ik nog twee armbandjes besteld:
Dit is een behoorlijk opvallend exemplaar. Hij kost € 7,95.

Gelukkig kun je hem verstellen. Hij sluit hierdoor mooi aan.

Meerkleurig armbandje:

Deze kost € 2,45. Hij is eigenlijk net wat te wijd, dat is een beetje jammer, maar hij valt nog niet van mijn pols af, dus ik houd hem wel. Hij is zo zomers!

De koraalkleurige pumps die ik ook besteld had, zien er superleuk en zomers uit, maar ze zitten me veel te krap in maat 40 dat normaal gesproken toch echt mijn schoenmaat is. Volgens mij vallen schoenen bij H&M altijd klein uit. Ik moet dat echt onthouden voor een volgende keer zodat ik dan maat 41 bestel. Die pumps gaan dus terug, maar dat is op zich niet zo erg, want van de week heb ik bij vanHaren deze donkerblauwe, stoffen pumps gekocht:
Dit paar kost € 16,90 (vanHaren).

Aan mijn voeten:

Hier zie je ook goed het shiny effect van de zwarte spijkerbroek.
Ik vind ze leuk, want donkerblauw is toch net even anders dan zwart maar staat wel vrijwel overal bij. Volgens mij ga ik aankomend seizoen nog wel meer donkerblauws kopen. Was ik dit voorjaar en deze zomer nog gek op nudekleurige kleding, voor de herfst wordt het voor mij donkerblauw!

Heb jij laatst nog wat besteld bij H&M online?

Fijne zondag!

8 comments:

  1. Ik vind het blousje heel erg leuk en ook het eerste armbandje! :D

    ReplyDelete
  2. Die pumps zijn zo leuk en elegant.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. oeff, leuke kleren! Ik ga denk ik ook maar eens een kijkje nemen op de h&m site!

    ReplyDelete
  4. Ik vind die tweede look met de koker-rok en dat witte leren armbandje echt super !
    xx

    ReplyDelete
  5. Wat een mooie dingen..
    Vooral dat blazertje en je pumps vind ik super!

    ReplyDelete
  6. Dank jullie allemaal voor de leuke reacties!

    ReplyDelete
  7. Die armband heb ik ook, I'm loving ittt! En wat een mooie outfits heb je besteld, je hebt een prachtig figuurtje ook!

    ReplyDelete
  8. @Evelien: Gave armband he! Dank je wel voor het compliment! :D

    ReplyDelete