Sunday, July 3, 2011

Zomermuziek

Zomermuziek! Heerlijk om naar te luisteren. Helaas staat op mijn werk altijd alleen maar Sky Radio op met z'n deprimerende, overemotionele muziek. Ik wil nu alleen nog maar vrolijke nummers horen, dus ik heb er zelf wat geselecteerd. Sommige nieuw, sommige wat ouder. Het zijn geen muzikale hoogstandjes, maar het is wel muziek waar je vrolijk van wordt! Of anders in elk geval van de zomerse videoclip...

Gregor Salto&Kaoma - Lambada 3000


Shakira - Loca ft. El Cata

De Spaanse versie vind ik net wat sensueler. Deze hoorde ik trouwens ook in veel winkels op La Palma, Canarische Eilanden.

Don Omar - Danza Kudoro ft. Lucenzo

Leuk dat het nummer een mix van Spaans (Don Omar) en Portugees (Lucenzo) bevat. Als ik dat Portugees hoor, wil ik dat ook leren...

Shakira - Rabiosa ft. Pitbull


Shakira - Hips Don't Lie ft. Wyclef Jean

Ja, veel Shakira in dit lijstje. Sommige van haar nummers vind ik verschrikkelijk, maar ze maakt zo nu en dan wel lekkere zomermuziek.

Beyoncé - Run the World (Girls)

Beter goed gejat dan slecht verzonnen...
Major Lazer - Pon de Floor

Dit nummer had ik vorig jaar al opgemerkt (zie hier), dus toen ik Beyoncé hoorde wist ik gelijk waar die beat vandaan kwam. In het nummer van Major Lazer is de beat nog wat sterker aanwezig.

Pitbull - Give me Everything ft. Ne-yo, Afrojack, Nayer

Heel gaaf dat een Nederlandse dj, Afrojack, het nu aan het maken is in de USA. Iedereen kent vast nog wel de hit van hem met The Partysquad, Drop Down:


Jennifer Lopez - I'm Into You ft. Lil Wayne

De videoclip is heerlijk zomers en J.Lo ziet er fantastisch uit. Ik zie weer eens wat terug van de J.Lo zoals ik haar leerde kennen:


Kelis - 4th of July

Ik vind het wel een fijn nummer op de één of andere manier, vooral op zwoele zomeravonden. Mooie clip ook!

Tito el Bambino - En la Disco


Aventura - Obsesion

Bachata!

Bruno Mars - Lazy Song

Voor een luie zomerdag...

Edit 12/7: Deze kwam ik tegen op Youtube en het is echt een hilarisch nummer. Die tekst alleen al: "Under the Coconut tree...", haha! Wie dat bedacht heeft? Zomers is het wel!


Wat is jouw zomermuziek? Fijne zondag!

5 comments:

  1. Omg heerlijke nummers, allemaal <3 Vooral Shakira *fan hier!* En Bruno Mars :D

    ReplyDelete
  2. Heerlijke nummers en echt een zomerhit heb ik nog niet voor mijzelf.

    Overigens heb ik je getagd ;).
    http://www.sweetbeautylicious.nl/2011/07/tag-sunshine-award.html

    ReplyDelete
  3. @Evelien: Haha, leuk dat je Shakira-fan bent. Ik ben gek op haar zomerse latinliedjes!

    @Ann: Thanks! Lekker zomers he!

    @Nyria (beautyforgirls): Ja he!

    @Sweet Beautylicious: Bedankt voor de tag! (bij hoge uitzondering laat ik daarom je comment met webadres erin staan ;-)) Ga hem binnenkort overnemen!

    ReplyDelete