Sunday, June 19, 2011

Tag: Show your mobile phone

Van Deb van Beautygoddess kreeg ik deze tag. Bedankt Deb! Dat ik nou net deze tag kreeg, vind ik wel grappig, want ik ben echt totaal niet van de technologie en ik heb dan ook een mobiel waarmee je kunt bellen en sms'en en dat is het wel zo'n beetje. Ik vind het toch wel leuk om mijn zeer simpele, maar schattige mobieltje te laten zien. Voor deze tag moet je een aantal vragen over je mobiel beantwoorden:

1. Welke mobiele telefoon heb je?
Een LG GB102 Pink.

2. Hoe lang heb je deze al?
Sinds 26 april vorig jaar. Kijk dit is het bonnetje:

Ja, hij kostte maar € 22 bij de Kijkshop. Geen geld toch? Ik had hem eigenlijk als reserve mobiel gekocht (ik had toen nog een LG KG 220 Pink), maar uiteindelijk werkte mijn andere mobiel helemaal niet meer en ben ik deze gaan gebruiken met het idee dat het tijdelijk zou zijn. Hij bevalt echter prima, dus ik heb nog altijd geen nieuwe gekocht en heb daar ook geen haast meer mee. Zoals gezegd heb ik weinig met technologie en het idee om ook nog eens met mijn mobiel te kunnen fotograferen, internetten en weet ik veel wat nog meer maakt me alleen maar onrustig, dus die functies mis ik al niet op mijn huidige mobiel. Ik snap die mensen ook niet die echt altijd maar met hun mobiel bezig zijn. Ik zou helemaal gek worden. Daarnaast is het fijn dat ik deze mobiel maar één keer per vijf dagen of zo hoef op te laden.

3. Welke zou je graag willen hebben?
Tja... Geen idee! Ik geef weinig om mobiele telefoons, televisies, mp3-spelers, auto's, koffiemachines etc. Ik heb ze natuurlijk wel nodig, maar als ze hun hoofdfunctie maar naar behoren uitvoeren, ben ik al snel tevreden en hoef ik niet het nieuwste van het nieuwste. Overigens heb ik geen auto...

4. Kun jij makkelijk zonder je telefoon?
Ja, iets te makkelijk en dat kan vooral storend zijn voor mensen die me willen bereiken. Ik ben zo'n persoon die 9 van de 10 keer niet opneemt als iemand belt, omdat ik mijn mobiel niet bij me heb, hem niet hoor (ik háát trouwens al die irritante ringtones ook in het openbaar vervoer en storende, te harde gesprekken van anderen) of wat dan ook. Ik neem hem wel doordeweeks altijd mee naar mijn werk. 's Nachts gaat die uit en als ik aan het strand zit, heb ik hem ook niet bij me. Ik vind het ook wel eens lekker rustig om gewoon niet bereikbaar te zijn.

5. Welke kleur is je telefoon?
Hij is lila (al heet die Pink, het is toch echt lila als je het mij vraagt) en ik vind de kleur wel heel leuk!

6. Maak een foto van je telefoon.

7. Tag vijf mensen die je kent.
Ik tag Joan, Nyria, Ann, NeonRocks en Eline.

Ok, jullie zullen wel denken "wat is zij nu weer voor anti-mobiel figuur", haha. Daarom vond ik juist dat ik deze tag wel moest doen, al heeft het jammer genoeg niet echt met beauty te maken. Ik hoop dat jullie het toch vermakelijk vonden!

7 comments:

  1. Haha ik vind het juist wel grappig om eens zoiets te lezen in plaats van deze tag over één van de nieuwste toestellen.
    Mijn broertje heeft al jaren geen tel meer (wel weer eens 'geprobeerd', maar na een paar dagen had ie hem alweer uitstaan). Hij is 20 en zegt ook dat het lekker rustig is zo :P en dat ie er geen behoefte aan heeft.
    Leuk trouwens dat je mij getagged hebt, zie het nu met toeval! Ik heb net een week een nieuw toestel, ja wel het nieuwste van het nieuwste. (A) Wou er al een artikel over schrijven, maar dat kan ik dan mooi in combinatie met deze tag doen. :D

    ReplyDelete
  2. Dit is wel heel leuk, iedereen heeft zo nieuw ding ( inclusief ik ) Maar dat toestel heb ik al een tijdtje niet meer gezien. Lekker girly roze. Leuk dat je mij getagt hebt. Ik zou niet zonder telefoon kunnen. Ik moet gewoon het gevoel hebben dat ik bereikbaar ben.
    Liefs, xxx

    ReplyDelete
  3. Bedankt voor de tag! Ik neem 'm over maar heb nu nog examens, dus ik kan het niet meteen doen :) zelf heb ik ook geen spectaculaire high tech telefoon hoor ;) ik kan bellen en sms'en = perfect ;)

    ReplyDelete
  4. @Joan: Zo, dat je broertje helemaal geen telefoon heeft is dan wel weer heel dapper. Soms heb ik hem gewoon nodig, dus helemaal weg doen, zou ik ook weer niet kunnen. Ben benieuwd naar jouw supernieuwe toestel!

    @Nyria (beautyforgirls): Haha, ja 't is wel een beetje 'old school' he!

    @Eline: Graag gedaan! Ben benieuwd wat jij dan voor type mobiel hebt. Succes met je examens!

    @Evelien: Dank je!

    ReplyDelete
  5. Hee, ik zie nu pas dat je me getagged hebt, thanks! Leuke tag! Ga hem zo snel mogelijk proberen te doen!

    ReplyDelete
  6. @NeonRocks: Ja ach, ik had het ook niet op je blog aan je laten weten... Ben benieuwd naar je mobile phone. Heb je net zo'n simpele als ik heb of het nieuwste van het nieuwste ;-)?

    ReplyDelete